Flota testnih vozil bo v Afriki pomagala pri delovanju enega izmed rezervatov za divje živali v Keniji.
Počasi, a zanesljivo se na trg vrača pred nekaj leti opuščeni Defender znamke Land Rover. Na neki način oče omenjene znamke, saj je nastal kot model nekdanje avtomobilske znamke Rover (in bil tako sprva znan zgolj kot Land Rover), pozneje pa poskrbel za popolno odcepitev, je pred dnevi praznoval 71. rojstni dan. In nova, peta generacija terenca (pri čemer so si bile prve štiri zelo podobne) je končno tik pred vrati.
Pravzaprav je za testno floto vozil že prvi milijon oziroma 1,2 milijona prevoženih testnih kilometrov, ki so jih dosegli ravno pred jubilejem. Skupaj naj bi do konca testov Defenderji opravil več kot 45.000 različnih preizkusov, v sklopu katerih bodo prestali največje ekstreme na Zemlji, od puščavske vročine do več deset stopinj Celzija minusa, s katerimi so se že spoprijeli na Arktiki. Zdaj pa je pred njimi nov zanimiv izziv.
Posebna grafika, ki razkriva
Glede na to, da britanska znamka že dlje časa sodeluje z organizacijo Tusk, ki skrbi za zaščito divjih vrst živali v Afriki, bo testna flota Defenderjev v prihodnje opravljala tudi dobro delo. Obe strani sta namreč dosegli dogovor, po katerem bodo vozila pomagala pri Tuskovih dejavnostih v kenijskem rezervatu Borana. Tam bodo skrbeli za prevoz živil in drugih potrebnih stvari, poleg tega pa bodo služili kot vlečna vozila. V ta namen je Land Rover tesni floti vozil, ki se podaja v Afriko, namenil tudi novo kamuflažno folijo.
Ravno po zaslugi nove folije pa že dobivamo še nekoliko boljši občutek o tem, kakšen bo pravzaprav videz Defenderja nove generacije, in zdi se, da bo vendarle ostal precej zvest predhodniku. Takoj sta namreč opazna streha vozila, ki nad voznikovo glavo doživi prelom, kakršnega je imela že prejšnja generacija, in rezervno kolo na zadku vozila. Prepoznavni so tudi oglate karoserijske poteze in razširjen ramenski del pod bočnimi stekli.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj