Land Rover obudil starega Defenderja in izdelal najbolj skrajno različico doslej

4. 11. 2020 | Jure Šujica
Deli

Dirkaški zasnovi navkljub pa bo še vseeno ponujal prostor štirim potnikom, ki se bodo z njim lahko vozili tudi po običajnih cestah.

Land Rover Defender prve generacije kljub prihodu (in relativno dobremu sprejemu) nove generacije ostaja prava avtomobilska legenda in čeprav ga že nekaj let ne proizvajajo več, zanimanje za nakup očitno še vedno obstaja. To nenazadnje dokazuje tudi podjetje Ineos, ki nedavno predstavilo svoj avtomobil z imenom Grenadier, a po zasnovi izredno podobno najstarejšemu britanskemu terencu – poteza, ki vodilnim pri Land Roverju niti malo ni bila po godu. Na odgovor pa k sreči ni bilo potrebno čakati prav dolgo.

Vrnimo se eno leto dni nazaj. Tedaj je namreč Land Rover pod svoje okrilje prevzel podjetje Bowler, specialista za izdelavo in predelavo običajnih terenskih avtomobilov v terenska vozila, primerna za najzahtevnejše preizkušnje. Novi lastnik je ob tem dobil dostop do novega znanja in rešitev za svoja obstoječa vozila, hkrati pa podjetju dopustil, da nadaljujejo s svojim delom na enak način kot doslej – le nekoliko hitreje.

Sodelovanje podjetij pa bo kmalu obrodilo nove sadove v obliki prvega skupnega projekta. Land Rover je namreč Bowlerju prižgal zeleno luč za uporabo silhuete klasičnega Defenderja 110 pri snovanju novega modela. A silhueta bo na koncu pravzaprav tudi vse, kar bo spominjalo na legendarno vozilo. Le to bo namreč izdelano na Bowlerjevi CSP šasiji iz visokozmogljivega jekla in z dodanimi cevnimi strukturami za zaščito potnikov in večjo togost - rešitev, ki jo uporabljajo tudi pri izdelavi dirkalnikov. 

Razlog za uporabo takšne šasije je povsem preprost. Pod motornim pokrovom bo namreč domoval najmočnejši bencinski agregat koncerna Jaguar-Land Rover, petlitrski bencinski osemvaljnik, ki s pomočjo kompresorja proizvede kar 575 'konjev' ali 423 kilovatov moči. In čeprav drugih tehničnih podatkov pri Bowlerju še ne razkrivajo, pa je jasno, da bo po zaslugi večjih in bolj na široko postavljenih koles na prav duhovnemu predhodniku precej izboljšan tudi njegov terenski potencial. Ob tem je potrebno omeniti, da bodo pri Bowlerju zanj pridobili tudi homologacijo za uporabo v cestnem prometu.

CSP 575, kot je projektno ime Bowlerjevega naslednjega avtomobila bo luč sveta uzrl v prihodnjem letu, tedaj pa naj bi bili znani tudi preostali tehnični podatki. Že sedaj pa je jasno, da ne bo šlo za velikoserijsko proizvodnjo, pač pa bodo vozila, namenjena britanskemu in evropskim trgom izdelana v omejenih številkah. Ob predvideni ceni okrog 200.000 funtov ali dobrih 221.000 evrov bo nenazadnje tudi zanimanje zanj precej manjše, kot recimo za novega Defenderja.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj