V filmu bo nastopilo več Range Rover Classicov, Land Roverjev Serije III ter dva Range Roverja Sport SVR, na svoj račun pa bodo prišli tudi (bogati) ljubitelji vozil te znamke.
Najbolj znani (britanski) tajni agent, James Bond bo čez mesec dni, konec septembra oziroma v začetku oktobra znova okupiral filmska platna svetovnih kinematografov z najnovejšo inštalacijo No time to Die, z njim pa jasno tudi kopica britanskih (prestižnih) štirikolesnikov. Poleg Aston Martina, ki predstavlja Bondovo izbiro neprekinjeno že zadnjih 20 let, bomo namreč v filmu lahko spremljali tudi vrsto različnih predstavnikov znamke Land Rover.
Britanski specialist za terenske avtomobile je prav zato pred premiero filma predstavil omejeno serijo modela Defender, preprosto poimenovano Defender V8 Bond Edition, vsa vozila pa bodo opremljena z vsem najboljšim, kar je mogoče dobiti: vključno s petlitrskim osemvaljnikom z močjo 525 'konjev' oziroma 386 kilovatov, številnimi logotipi '007' ter napisom 'One of 300' na notranjih ročajih vrat.
Razpršeni po vsem svetu
Sicer pa bodo vsi primerki, ki bodo na voljo odeti v posebno črno barvo, v enako barvo pa bodo odeta tudi 22-palčna platišča, medtem ko bodo zavorne čeljusti, ki bodo grizle v velike zavorne kolute odete v ksensonsko modro barvo. Sicer pa bo v notranjosti eden najbolj prepoznavnih dodatkov posebna animacija, povezana s filmom, ki se bo zagnala na 11,4-palčnem zaslonu infozabavnega sistema ob vsakem zagonu vozila.
Za izdelavo majhne serije vozil bodo seveda poskrbeli v delavnici hišni SV Bespoke, ki jo Land Rover uporablja prav za tovrstne projekte, končani primerki pa bodo nato razpršeni po celem svetu in tako naj bi na domačem trgu ostalo zgolj 15 vozil – 10 v daljši izvedbi 110 in pet v izvedbi 90. Ali bo kakšen avtomobil prišel v Slovenijo, ni znano, jasno pa je, da bo za krajšo različico potrebno odšteti 105.395, za daljšo pa 108.040 funtov oziroma 122.613 in 125690 evrov.