Nove generacije sicer še nekaj časa ne bo na cestah.
Svet igrivih športnih avtomobilov z bencinskim pogonom, pri nakupu katerih glavne vloge ne igra razum pač pa čustva, srce, je iz dneva v dan manjši. Redno se namreč pojavljajo informacije o napovedanih upokojitvah tega ali onega modela. Prav zato je še toliko bolj dobrodošla vest, novica o usodi najbolj priljubljenega roadsterja na svetu, Mazde MX-5, ki so jo pred časom razkrili pri britanskem portalu Autocar.
Preberite še: Kratki test: Mazda MX-5 Skyactiv-G132 Revolution (2020)
Britanci so namreč spregovorili o nekaterih načrtih znamke z vodjo razvoja novih produktov in razvoja pri evropski veji Mazde, Joachimom Kunzem, slednji pa je ponudil kar nekaj pozitivnih informacij. Kunz je namreč potrdil, da MX-5 še naprej ostaja povsem aktualen model in da njene upokojitve še ni na vidiku. Še več, po letu 2024 naj bi na ceste zapeljala povsem nova generacija športnika, ki je v več kot 33 letih prepričal več kupcev, kot katerikoli roadster ali kabriolet na svetu.
Leta ji ne pridejo blizu (tako hitro)
Posebneža v ponudbi pa pri Mazdi ne bodo (več) obravnavali kot enega izmed velikoserijskih modelov. Kot je dejal Kunz gre za enega najbolj prepoznavnih modelov znamke, zato bodo poskrbeli, da bo kar najdlje ostal bencinsko gnan, obdržal pa bo tudi kompaktne mere. Z elektrifikacijo bodo tako odlašali do zadnjega: „Ta trenutek se zdi, da bo ta avtomobil v ponudbi ostal večno, skupaj z dimenzijami in motorji z notranjim zgorevanjem, kakršne poznamo danes.“
Kunz je sicer izpostavil tudi dejstvo, da MX-5, katerega razvoj za razliko od ostalih modelov skoraj v celoti poteka pod budnim očesom Japoncev, velja za avtomobil z daljšo življenjsko dobo. Ta lahko traja tudi do 10 let, zaradi česar tudi aktualna generacija še ni zrela za odpis, čeprav se zamenjave marsikdo ne bi branil, saj bi lahko pripomogla k prihodu zadnje generacije motorjev Skyactive-X pod motorni pokrov.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere