Hkrati to pomeni tudi vrnitev v svet avtomobilskih dirk.
Znamka Maserati je bila svoj čas poznana po dveh lastnostih: športnemu duhu in udobju. Sredi prejšnjega stoletja so njihovi avtomobili zmagovali na različnih dirkah doma in po svetu, nato pa je športni duh počasi a zanesljivo začel zamirati. Novo iskro je nato zanetilo sodelovanje s Ferrarijem. Medtem, ko je bolj znano izmed obeh podjetij s sedežem v Modeni predstavilo model Enzo, je Maserati na enaki osnovi zasnovali izjemno redek (izdelanih je bilo le 25 vozil, namenjenih cestni rabi) cestni dirkalnik MC12, ki pa se je skozi leta dokazal predvsem na dirkališčih. Med letoma 2004 in 2010 je zmagal na 22 dirkah, osvojil kar 14 naslovov svetovnega prvaka med ekipami, vozniki in konstruktorji, trikrat pa je slavil tudi na dirki za 24 ur Spa Francorchampsa.
In še letos bo legenda dobila svoje nadaljevanje. Maserati je namreč tudi uradno najavil prihod novega superšportnika z oznako MC20, kjer je MC okrajšano za Maserati Corse, številka 20 pa letnica predstavitve. Ta bo potekala meseca maja v Modeni, kjer bo v tovarni Viale Ciro Menotti kasneje stekla tudi proizvodnja. Na začetek so bojda že pripravljeni, šušlja pa se, da se bo pod motornim pokrovom skrival hibridiziran bencinski šestvaljnik.