Svoja vozila bodo od leta 2019 proizvajali v Belgiji ob boku Volva XC40.
Geely, kitajski avtomobilski velikan, počasi začenja svoje evropske kapacitete uporabljati tudi za 'svoje' znamke, torej znamke, ki so nastale v domovini Gellyja na Kitajskem. V Evropi si namreč že lasti podjetji Lotus in Volvo, pred kratkim pa je postal lastnik slabih 10 odstotkov koncerna Daimler. Koncern bo zdaj v Evropo 'poslal' svojo novo, hitro rastočo znamko električnih avtomobilov Lynk & Co.
O Lynku in njihovih avtomobilih smo pri Avto magazinu že pisali. Znamka je do zdaj predstavila dva modela, športnega terenca z oznako 01 in limuzino 02. Medtem ko na prihod slednje še vedno čakamo, pa so kitajski kupci prvih 6.000 primerkov modela 01 v predprodaji, ki se je začela 17. novembra lani, razgrabili v le dveh minutah in pol.
Avtomobila s skupno platformo
Po izrednem zanimanju za avtomobil na domačem trgu pa se je podjetje zdaj odločilo, da bo športni terenec ponudilo še evropskim kupcem. Avtomobil, ki je sicer zasnovan na enaki platformi kot aktualni evropski avto leta Volvo XC40, bo prišel iz istih proizvodnih trakov kot njegov švedski 'sorodnik', saj ga bo Lynk proizvajal v Volvovi tovarni v belgijskem mestu Gent. Ob tem pa je podjetje naznanilo, da to ne bo edini avtomobil te znamke, ki ga bodo v Belgiji proizvajali.
»V Evropi bomo proizvajali avtomobile za evropski trg, pri čemer se bomo osredotočili izključno na izdelavo hibridnih avtomobilov. Naša vozila si namreč z avtomobili znamke Volvo delijo skupno platformo CMA, zato je edino logično, da bomo vozila Lynk proizvajali ob boku znamki z mednarodnim ugledom na področju varnosti, kakovosti in dizajna. Boljšega začetka si ne bi mogli želeti niti na domačih trgih,« je ob napovedi prihoda v Evropo z vidnim zadovoljstvom dejal podpredsednik znamke Lynk & Co. Alain Visser.