Tokrat so se bolj kot za oblikovno odločili za tehnološko prenovo, še posebej v kabini.
Pred kratkim je BMW svojim kitajskim kupcem predstavil novo izbiro v segmentu električnih avtomobilov. Gre za model i3, električno limuzino na osnovi Serije 3, ki pa se je od evropske izvedbe Serije 3 razlikoval tudi navzven. Ob tem pa je verjetno le redko kdo pomislil, da je BMW s to potezo na nek način napovedal tudi prihod prenovljene izvedbe najmanjše BMW-jeve (klasične štirivratne) limuzine.
A prav to se je sedaj zgodilo, tako limuzina kot izvedba Touring pa sta (slednja še pred prihodom težko pričakovane izvedbe M3) dobili novo podobo sprednjega in zadnjega dela. Pri tem BMW-jevi oblikovalci niso pretiravali z velikostjo 'ledvičk', so pa zato v slogu Serije 5 manjšemu bratu namenili nekoliko širše sprednje žaromete in pa spremenjen ter bolj prečiščen odbijač. Na zadku največjo pozornost pritegnejo manjši zadnji žarometi in pa velik difuzor pri izvedbah M Sport.
Preberite še: Nepričakovano: novi BMW i3 je iz kompaktneža postal limuzina
Zunanjost bodo sicer zaznamovali tudi nekoliko večji zaključki izpušnih loncev, njihov premer je sedaj 90 ali 100 milimetrov. Hkrati so pri BMW-ju nadgradili paket M Sport z opcijo M Sport Pro. A spremembe so tu le minimalne in zadevajo zgolj drugačne barvne kombinacije nekaterih elementov zunanjosti ter zavornih čeljusti.
Slovo stikal
Močno spremenjena pa je na drugi strani kabina. Klasično ohišje merilnikov se očitno poslavlja tudi iz BMW-jevih avtomobilov, saj je po zgledu modela i4 tudi Serija 3 prejela ukrivljen zaslon instrumentne plošče z diagonalo 12,3 palcev, ki je nato povezan s 14,9-palčnim zaslonom iDrive sistema osme generacije. Po zaslugi večjih zaslonov je kabina izgubila precejšnje število stikal, serijsko pa bodo vsi avtomobili opremljeni z navigacijsko napravo in tripodročno klimatsko napravo.
S prenovo prinaša novinec tudi precej večji nabor asistenčnih tehnologij. Tako je serijsko na voljo sistem za samodejno zaviranje v sili s funkcijo prepoznave pešcev in kolesarjev, prikazovalnik omejitve hitrosti in znakom za prepovedano prehitevanje, aktivni radarski tempomat in sistem za preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu s funkcijo samodejnega vračanja na pas. Sistem za samodejno parkiranje in pa vzvratna kamera sta na drugi strani na voljo za doplačilo.
Motorna ponudba večjih sprememb ni doživela in je tako sestavljena iz štirih bencinskih, štirih dizelskih in treh priključnih hibridnih pogonskih sklopov (pri limuzini sta na voljo le dva priključna hibrida), vsi 'klasični' štiri- in šestvaljni motorji pa so opremljeni tudi z blagimi hibridi. Motorna moč tako znaša od 110 do 275 kilovatov (150-374 'konjev'), vsi motorji pa so povezani z osemstopenjskim t.i. Steptronic menjalniki; za doplačilo bo na voljo opcija Steptronic Plus.
Prenovljena serija 3 je torej doživela svoj debi, vseeno pa je ne bomo še tako kmalu zagledali na cesti. Prvi primerki bodo namreč na ceste zapeljali julija, v Nemčiji pa bo za vsakega izmed njih potrebno v limuzinski izvedbi odšteti vsaj 43.900 evrov; izvedba Touring bo dražja za 1.100 evrov.