Nov načrt bo realizacijo doživel z letom 2024.
Italijanski Maserati je s predstavitvijo superšportnika MC-20 pred časom napovedal prebuditev iz spanca v katerega so zatavali z neizrazitimi križanci in limuzinami, ki na eni strani niso pritegnili zadostnega števila kupcev, na drugi pa jih je že pošteno načenjal zob časa. A spremembe, ki bodo sledile v prihodnjih letih, verjetno ne bodo po godu vsem, saj bodo zajemale krčenje na različnih področjih.
Preberite še: Novi Maseratijev križanec obljublja 'največ' v segmentu - na vseh področjih
Prva odločitev, ki je pravzaprav tudi najbolj pričakovana, je ukinitev modela Ghibli. Manjša izmed obeh limuzin je namreč na trgu prisotna že vse od leta 2013 in je po poročanju portala Drive davno presegel svojo življenjsko dobo. Slovo mu Grant Barling, generalni direktor avstralskega zastopništva znamke napoveduje z letom 2024, zaradi česar bo ponudba limuzinskih modelov znamke od tedaj zmanjšana na vsega en model, Quattroporte.
Tudi Quattroporte pa bo s prihodom naslednje generacije doživel precej sprememb, saj naj bi bil občutno manjši. Po velikosti naj bi bil celo bolj podoben Ghibliju kot pa aktualni generaciji; poteza, ki je v avtomobilski industriji prej izjema kot pravilo. Hkrati naj bi se iz ponudbe poslovil obstoječi 3,8-litrski osemvaljnik Ferrarijevega porekla, nadomestil pa ga bo Maseratijev trilitrski šestvaljnik Nettuno iz MC-20 oziroma nova izpeljanka omenjenega motorja.
Pri znamki iz Modene se tako očitno pripravljajo na precejšnje spremembe, ki bodo tlakovale pot naslednjemu velikemu projektu: elektrifikaciji. Ta naj bi bila zaključena z letom 2030 ob dokončni upokojitvi motorjev z notranjim zgorevanjem, že v prihodnjih letih pa bodo na trg prišli prvi povsem električni modeli, ki jih zajema strateški načrt Folgore.