Pri Mazdi prvič po več kot desetih letih pripravljajo športni različici dveh svojih modelov. To je Mazda Spirit Racing!
Mazda na salonu v Tokiu navdušuje najbolj zagrete voznike. Predsednik in generalni direktor, Katsuhiro Moro, je zbranim medijem povedal, da s februarjem prične z delom skupina za razvoj novega rotacijskega motorja. To bi lahko pomenilo, da pri Mazdi mislijo resno s konceptom Iconic SP, ki so ga predstavili v oktobru.
Konceptni športni avtomobil, ki je na videz nekakšna mešanica MX-5 in zapuščine modelov RX, ima idejno sicer serijski hibridni pogon - rotacijski motor torej koles ne poganja neposredno, pač pa prek električnega pogona.
Produktni vodja MX-5, Shigeki Saito, je sicer že pred tem najavil dve posebni različici njihovih avtomobilov.
No ja, sedaj pa so ob predstavitvi konceptov naznanili proizvodnjo športnih različic Mazde MX-5 in Mazde3. Prve pod imenom Spirit Racing RS, druge pa Spirit Racing 3.
Podrobnosti še niso znane in za zdaj tudi ni bilo besed o kakšnih potentnejših motorjih. Govori se o aerodinamičnih izboljšavah in izboljšavah podvozja za uporabo na dirkališču.
Nekatere so ob nalepkah očitne že na videz - velik razdelilnik zraka spredaj, stranska krilca (Mazda3 ima dodatno krilce zadaj) nižje podvozje, posebna platišča, Brembove zavore in večji zaključek izpuha. V notranjosti ima Recarova sedeža z dirkaškimi pasovi, rdeče šive in veliko alcantare.
Mazdin športni oddelek, ki se sedaj imenuje Mazda Spirit Racing (prej Mazdaspeed), se torej prebuja. Ali se bosta avtomobila prodajala tudi v Evropi, še ni znano. A dogajanje je vsekakor zelo zanimivo!
Preberite še:
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"