McLaren 720S Spider je kabriolet, ki gre tudi brez strehe več kot 320 kilometrov na uro

10. 12. 2018 | Jure Šujica
Deli

Hkrati bo 720S Spider po zaslugi strehe iz ogljikovih vlaken od kupeja težji le za 49 kilogramov.

McLaren, britanski specialist za superšportne avtomobile, že zaradi narave in cene svojih vozil ne spada – in verjetno nikoli ne bo – med masovne avtomobilske proizvajalce. A število novosti, ki so letos zapeljale iz razvojnega centra v Wokingu, daje nasproten občutek. Zdaj pa so pri McLarnu tik pred novim letom pripravili še eno novost za ljubitelje vožnje z vetrom v laseh. Prihaja namreč model 720S Spider in prihaja hitro.

Kako hitro? Menda v najboljšem primeru s hitrostjo do 325 kilometrov na uro s spuščeno streho in kar 341 kilometrov na uro z dvignjeno. Ta je sicer trdna, narejena pa ni iz plastike ali kovine, ampak kar iz ogljikovih vlaken in elektro-kromatskega stekla, s čimer so pri McLarnu poskrbeli za njeno nizko težo. Kljub trdi zasnovi pa se streha v celoti zloži – ali odpre – v le 11 sekundah in pri hitrosti do 50 kilometrov na uro – povsem dovolj, da to storite med umirjeno mestno vožnjo.

Na voljo z marcem

»McLaren 720S Spider prinaša neprekosljivo mešanico skrajnih zmogljivosti, po meri narejene notranjosti, povezanost voznika z avtomobilom in vsakodnevno uporabnost – vse skupaj z vznemirjenjem, ki ga ponuja odprta streha. Kot najbolj dovršen superšportni kabriolet ponuja širok spekter zmogljivosti na najvišji ravni, hkrati pa smo zaradi njegove izredne lahkosti – od kupeja je težji le za 49 kilogramov – naredil še korak naprej v primerjavi s konkurenco,« je dejal Mike Flewitt, generalni direktor znamke McLaren.

Pod motornim pokrovom sprememb ni. Kot že ime avtomobila nakazuje, se za voznikom in (morebitnim) sopotnikom skriva štirilitrski osemvaljni motor s parom turbo puhal, ki zmore 720 'konjev' oziroma 530 kilovatov. Na trg bo zapeljal marca prihodnje leto, zanj pa bo treba odšteti 237.000 funtov oziroma 262.000 evrov.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?