Nemške avtomobilske znamke še vedno vodijo, skoraj tri četrtine vprašanih potrjuje njihovo kakovost.
Nemške avtomobilske znamke kljub krizi, v kateri seje znašla tamkajšnja avtomobilska industrija, še naprej uživajo zelo močno podobo kakovosti po vsem svetu. To kaže nedavna mednarodna raziskava YouGov, ki je bila oktobra izvedena v 16 državah in kar 73 odstotkov vprašanih potrjuje visoko kakovost nemških proizvajalcev avtomobilov . To je tudi najvišja številka med vsemi devetimi anketiranimi državami proizvajalkami avtomobilov.
Zaupanje v nemške avtomobile ostaja še posebej močno v Evropi. Na Danskem (80 odstotkov), v Italiji (79 odstotkov), Veliki Britaniji (77 odstotkov) in Franciji (76 odstotkov) uživajo nemške znamke najvišji ugled. Tudi v Nemčiji 74 odstotkov vprašanih meni, da so domači proizvajalci visokokakovostni. To nemške avtomobilske znamke jasno postavlja pred konkurenco tako na nacionalni kot mednarodni ravni.
Ameriški proizvajalci so se odrezali bistveno slabše. Le 23 odstotkov nemških vprašanih potrjuje njihovo dobro kakovost, 19 odstotkov pa jih ocenjuje kot slabo. Podobno kritično je ocenjena tudi kakovost britanskih znamk, saj jih le 30 odstotkov Nemcev ocenjuje pozitivno. Te številke poudarjajo nizko stopnjo zaupanja v ameriška in britanska vozila v Nemčiji.
Medtem ko nemške znamke še vedno predstavljajo vrhunsko kakovost, japonski proizvajalci prevladujejo glede razmerja med ceno in kakovostjo. Po vsem svetu 53 odstotkov vprašanih meni, da so japonski proizvajalci avtomobilov vodilni v tej kategoriji. Nemške znamke so na drugem mestu s 45 odstotki, vendar precej zaostajajo, zlasti na domačem trgu.
V Nemčiji 43 odstotkov vprašanih meni, da so japonske znamke še posebej ugodne glede na ceno in kakovost, hkrati pa ohranjajo visoko kakovost. Južnokorejski proizvajalci sledijo s 33 odstotki, medtem ko le 24 odstotkov Nemcev potrjuje dobro razmerje med ceno in kakovostjo svojih znamk. To jasno kaže, da so kupci sicer ponosni na kakovost, vendar se vse bolj pritožujejo nad visokimi cenami.
Vedno več je zanimanja za kitajske avtomobilske znamke, ki pridobivajo na veljavi. V Nemčiji 41 odstotkov vprašanih ocenjuje kitajska vozila kot cenovno privlačna, 25 odstotkov pa jim pripisuje dobro kakovost. Kljub temu skepticizem ostaja visok: 15 odstotkov meni, da je kakovost slaba, 39 odstotkov pa ne more podati jasne ocene. Ta slika odraža trenutno nihanje med radovednostjo in zadržanostjo do kitajskih proizvajalcev.




