Ta "preveč" v naslovu je morda smiselno dati v navednice, kajti ne nazadnje je novi GT postal pravi, udoben GT z dvema dodatnima sedežema. A vseeno je številka visoka, predvsem pa precej višja od številk neposredne konkurence.
Športna, dinamična vožnja je pogojena tudi z maso. Slednja je ključni element športnih avtomobilov, pa čeprav se v zadnjem času dogaja, da tudi avtomobili s pravim, športnim pedigrejem zahajajo v kilogramske višave. Eden od primerov je tudi BMW M2, ki smo ga pred kratkim gostili tudi v Avto magazinovi testni floti in tehta nekaj manj 1,8 tone.
Kaj pa Mercedes-AMG GT, eden najtežje pričakovanih GT letošnjega leta? Portal motor1.com je naredil primerjavo, v katero je vključil še BMW M4, Porsche Carrera 911, Nissan GT-R in morda bolj kot zanimivost še BMW M8. Rezultate lahko najdete v spodnji razpredelnici.
Avto | Teža praznega vozila |
Mercedes-AMG GT | 1970 kg |
Porsche Carrera 911 | 1569 kg |
Nissan GT-R | 1784 kg |
BMW M4 | 1737 kg |
BMW M8 | 1948 kg |
Skoraj dve toni sta praktično toliko, kolikor tehta precej večji BMW M8, katerega namen pa je tudi morda malenkost drugačen, kot pri GT. Od svojega predhodnika, ki je bil izrazito športno naravnan, je namreč težji za skoraj 400 kilogramov. Kako bo teža vplivala na njegove vozne lastnosti, bo treba počakati na prve vtise s preizkusnih voženj.
Preberite še: Dokončni NE osemvaljnikom
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor