Nemci si očitno belijo glavo tudi prodajnimi številkami modelov AMG C63 in GLC63.
Mercedes-Benz je konec lanskega leta predstavil AMG CLE 53 , pod njegov pokrov motorja pa je "pospravil" vrstni šestvaljnik, ki premore 330 kilovatov in 560 njutonmetrov navora. A to ne bo edini kupejevski AMG (oziroma kabriolet AMG) , saj bodo Nemci kmalu predstavili tudi tistega z oznako 63, ki bi moral biti še kakšno stopničko višje.
In doslej je veljalo, da bo močnejšo različico poganjal hibridni pogonski sklop, ki so ga AMG-jevi inženirji uporabili pri AMG C63 in GLC63. Tam električni motor pomaga štirim valjem in odziv kupcev ni bil v skladu s pričakovanji nemške zvezde.
Premislili so si
Autocar zdaj poroča, da so si premislili in bo AMG CLE63 poganjal V8 motor. Poleg nizkih prodajnih številk AMG modelov s štiricilindrskimi motorji je razlog za to tudi zaskrbljenost prodajnih salonov; dejstvo, da najmočnejši model poganja motor z manj valji, bi lahko povzročilo zmedo med kupci. A kljub osmim valjem pomoč elektrike ostaja.
Izvršni direktor oddelka AMG Michael Schiebe je ob nedavni predstavitvi električnega razreda G dejal, da želi znamka ustreči svojim kupcem: "Če želijo V8 motorje, je naša naloga ta, da jim dostavimo zelo učinkovite in zmogljive V8 motorje."
Preberite še: