Dva kupeja sta se poslovila, nadomestil pa ju je eden. Vseeno pri "zvezdi" nanj stavijo veliko.
Pri Mercedes-Benzu so odločeni, da svoj plato vozil nekoliko skrčijo in s tem tudi pocenijo proizvodnjo. In v tem duhu gre razumeti tudi nov model CLE, ki nadomešča kar dva kupejevska modela, in sicer iz razredov C in E.
Novinec bo dimenzijsko sicer bolj v duhu slednjega, saj meri celo več kot predhodnik (4,85 m), z 2,86 m medosne razdalje pa je nekako med obema omenjenima. Tudi prtljažni litri novinca so bolj v smislu razreda E kot C (420, kar je sicer 60 več od kupeja C).
V notranjosti je neznank precej manj, saj je večina potez, vključno z dvema zaslonoma z 12,3 in 11,9 palca diagonale znanih iz razreda C, arhitektura infozabavnega sistema pa se naslanja na znan sistemi MBUX.
Štiri in šestvaljniki skrbijo za pogon, vsi pa so blagohibridni z 48 V sistemom in zagonskim alternatorjem kot pomočjo motorju (145 do 280 kW), vedno je zraven tudi devetstopenjski samodejni menjalnik, štirikolesni pogon 4Matic je na voljo za močnejše modele.
Podvozje je že serijsko 15 mm nižje od limuzine, na voljo je še športno podvozje s prilagodljivimi blažilci (ventili v njih se prilagajajo nihajem), pa še podvozje s stalno prilagodljivimi elektromagnetnimi blažilci in krmiljeno zadnjo premo (kot tehnični paket, v katerega spada še neposrednejša krmilna letev).
Preberite še: Zvezdnik se ne izogiba tradiciji, vendar poudarja avantgardo
Morda vas zanima tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del