Mercedes-Benz GLC Coupe osvežen vstopa v letošnjo pomlad

20. 3. 2019 | Jure Šujica
Deli

S spremembami sledi pred kratkim predstavljeni običajni različici modela GLC.

Mercedes je v zadnjih tednih in mesecih temeljito prevetril in osvežil svoje vrste med športnimi terenci. Do nedavnega je bil zadnji, ki ga je doletela osvežitev, križanec GLC, zdaj pa je to mesto prevzel še njegov nekoliko bolj športno naravnan brat dvojček, GLC Coupe. Tako kot prvi, ki je svojo kozmetično osvežitev doživel pred nekaj tedni, je bil zdaj predvsem kozmetičnih sprememb deležen tudi slednji.

Spremembe so še posebno očitne na sprednjem delu, a hkrati že znane. Pri Mercedesu so mu namreč namenili povsem novo masko hladilnika, sprednji odbijač in žaromete, ki jih je prevzel po modelu GLC. Na zadnjem delu, kjer se obe verziji GLC-ja najbolj razlikujeta, pa so spremembe, čeprav precej manj opazne, prav tako zajete pri vseh komponentah. Še najbolj so tako vidne nove zadnje luči oziroma njihova grafika.

Spremembe opazne le za izurjene

V notranjosti večjih sprememb na prvi pogled ni. Centralni tunel, ki ločuje oba sprednja sedeža in daje zavetje pogonom ter menjalniku, tako ostaja nespremenjen, enako velja za armaturno ploščo. Bistvo sprememb je tako skorajda skrito očem in je vezano na nov volanski obroč, infozabavni sistem, njegov zaslon in digitaliziran prikazovalnik hitrosti, motornih vrtljajev in drugih podatkov. Premierno predstavljen v zadnji generaciji razreda A se novi vmesnik MBUX zdaj širi še v druge modele, tudi v GLC. Tega bo mogoče upravljati na kar pet različnih načinov, med drugim s pomočjo glasovnih ukazov in za dotik občutljivih površin na volanskem obroču.

Mercedes je temeljito prevetril motorno ponudbo modela GLC Coupe, ki bo na začetku zajemala pet motorjev, dva bencinska motorja z močjo 197 oziroma 258 'konjev' (145–190 kilovatov) ter tri dizle z močjo med 163 in 245 'konji oziroma 120 in 180 kilovati. Zanimivo ob tem je, da bosta oba bencinska motorja pravzaprav delovala kot mehka hibrida na osnovi 48-voltne, prav vseh pet motorjev pa bo zgolj štirivaljnikov. Pri Mercedesu sicer dodajajo, da se bo njihova paleta še razširila, seveda predvsem navzgor, in tako lahko pričakujemo tudi različice z oznako AMG.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja