Svoj delež so prodali takoj po objavi novice
Za znamko Renault je očitno ta teden eden najbolj pestrih v zadnjem obdobju. Najprej so v sklopu nove strategije Renaulution predstavili načrte za prihodnost in novo generacijo legendarnega modela Renault 5. Nato so pred dnevi napovedali okrepitev sodelovanja z Mitsubishijem, za katerega bodo pričeli izdelovati dva nova modela in tako pomagali pri obstanku na evropskem trgu. In naposled je danes v Parizu odjeknila novica, da namerava Renault prodati svoj lastniški delež v koncernu Daimler.
Pri Renaultu so v izjavi za javnost zapisali, da so se za prodajo celotnega deleža v nemškem podjetju, ki znaša 1,54 odstotka odločili zaradi želje po zmanjšanju zadolženosti (lani so namreč zabeležili rekordno izgubo v vrednosti osem milijard evrov), ob tem pa dodali, da so že pričeli z zbiranjem ponudb za nakup deleža. Njegova vrednost je sicer ocenjena na 1,4 milijarde dolarjev ali 1,17 milijarde evrov, prodali pa so ga za 1,143 milijarde evrov (za 69,50 evra po delnici), pri čemer kupec oziroma kupci niso bili razkriti, znano je le to, da je šlo za navezo več podjetij
Pri Daimlerju (zaenkrat) brez sprememb
Čeprav so se pri Renaultu odločili, da bodo prodali svoj delež v podjetju Daimler, pa to ne pomeni, da se bo s tem končalo tudi sodelovanje obeh podjetij. Ravno nasprotno – pri Renaultu poudarjajo, da bo sodelovanje med obema podjetjema potekalo po ustaljenih tirih, tako kot do sedaj. Obe podjetji sta sicer uradno napovedali sodelovanje pred desetimi leti, med drugim pa so kot plod skupnega dela nastali modeli Renault Twingo Electric/Smart ForFour in Renault Kangoo/Mercedes-Benz Citan, hkrati pa Renault skrbi tudi za dobavo nekaterih motorjev.
Da bi se za enako potezo odločili tudi na nemški strani zaenkrat še ni slišati. Daimler je namreč julija lani kupil 3,1-odstotni delež v podjetju Renault in enako velik delež tudi v Nissanu, s čimer naj bi se potrdili partnerstvo vseh treh strani.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?