Mercedes-Benz razred T: za tiste, ki znajo izkoristiti prosti čas

Trikraka zvezda tokrat z družinsko zasnovanim velikoprostorskim avtomobilom, ki se izkazuje predvsem z uporabnostjo in prilagodljivostjo.

Tako kot že pri lani predstavljenem dostavnem Citanu, so pri Mercedes-Benzu tudi tokrat uporabili osnovo francoskega partnerja Renaulta, kajti naj se v Stuttgartu še tako trudijo zamegliti genetiko, je razred T nastal na platformi Kangooja. Čeprav je res tudi to, da so se oblikovalci tokrat potrudili, da je novinec dobil čim več potez, ki so vv skladu  z Mercedes-Benzovimi oblikovnimi smernicami.

Tudi v notranjosti se razred T bistveno razlikuje od francoskega originala, kar je videti predvsem na armaturni plošči in na posameznih notranjih elementi. Lahkoten vstop v zadnji del potniške kabine omogočajo široka drsna vrata na obeh bokih, prtljažna vrata so v osnovi dvižna, alternativno tudi dvokrilna Z razredom T se lahko pelje pet ali sedem potnikov, v prtljažniku ostaja še najmanj 520 litrov; tisti, ki mislijo, da potrebujejo še več prostora, bodo morali počakati na izvedbo s podaljšano medosno razdaljo, ki pride proti koncu leta. 

 Že osnovna izvedba je precej dobro založena z opremo za varnost in udobje, ki med drugim vključuje  informacijsko-razvedrilni sistem s sedempalčnim zaslonom na dotik, integracijo pametnega telefona in funkcijo zagona motorja brez ključa. Dva nivoja opreme omogočata nadaljnjo individualizacijo in dodajanje posameznih elementov

Arheološka izkopavanja v Ajdovščini prinesla več presenečenj

Pri motorjih ni nobenih presenečenj, vsi so znani že iz Citana. Dva 1,5-litrska dizelska štirivaljnika razvijeta 70 ali 85 kilovatov (95 oziroma 115 KM) in 260 in 270 Nm največjega navora. Bencinska motorja s imajo prostornino 1,3 litra in iz sebe iztisneta 75 ali 96 kilovatov (102 in 131 KM), vrh navorne krivulje dosežeta pri 200 in 240 Nm. Motorji so kombinirani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri dizelskem in močnejšem bencinskem je kot možnost na voljo samodejni sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Za razred T je v pripravi električni pogon, ta različica se bo imenovala EQT in bo verjetno nared za premiero ob koncu leta.