Mercedes-Benz razred T: za tiste, ki znajo izkoristiti prosti čas

Trikraka zvezda tokrat z družinsko zasnovanim velikoprostorskim avtomobilom, ki se izkazuje predvsem z uporabnostjo in prilagodljivostjo.

Tako kot že pri lani predstavljenem dostavnem Citanu, so pri Mercedes-Benzu tudi tokrat uporabili osnovo francoskega partnerja Renaulta, kajti naj se v Stuttgartu še tako trudijo zamegliti genetiko, je razred T nastal na platformi Kangooja. Čeprav je res tudi to, da so se oblikovalci tokrat potrudili, da je novinec dobil čim več potez, ki so vv skladu  z Mercedes-Benzovimi oblikovnimi smernicami.

Tudi v notranjosti se razred T bistveno razlikuje od francoskega originala, kar je videti predvsem na armaturni plošči in na posameznih notranjih elementi. Lahkoten vstop v zadnji del potniške kabine omogočajo široka drsna vrata na obeh bokih, prtljažna vrata so v osnovi dvižna, alternativno tudi dvokrilna Z razredom T se lahko pelje pet ali sedem potnikov, v prtljažniku ostaja še najmanj 520 litrov; tisti, ki mislijo, da potrebujejo še več prostora, bodo morali počakati na izvedbo s podaljšano medosno razdaljo, ki pride proti koncu leta. 

 Že osnovna izvedba je precej dobro založena z opremo za varnost in udobje, ki med drugim vključuje  informacijsko-razvedrilni sistem s sedempalčnim zaslonom na dotik, integracijo pametnega telefona in funkcijo zagona motorja brez ključa. Dva nivoja opreme omogočata nadaljnjo individualizacijo in dodajanje posameznih elementov

Pri motorjih ni nobenih presenečenj, vsi so znani že iz Citana. Dva 1,5-litrska dizelska štirivaljnika razvijeta 70 ali 85 kilovatov (95 oziroma 115 KM) in 260 in 270 Nm največjega navora. Bencinska motorja s imajo prostornino 1,3 litra in iz sebe iztisneta 75 ali 96 kilovatov (102 in 131 KM), vrh navorne krivulje dosežeta pri 200 in 240 Nm. Motorji so kombinirani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri dizelskem in močnejšem bencinskem je kot možnost na voljo samodejni sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Za razred T je v pripravi električni pogon, ta različica se bo imenovala EQT in bo verjetno nared za premiero ob koncu leta. 

 

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja