Napoved: Mercedes-Benz SL - dobil bo še dva sedeža

14. 7. 2021 | Jure Šujica
Deli

Postal naj bi, tako v tovarni, najbolj ikoničen SL v zgodovini.

Sedem desetletij šteje Mercedesov kabriolet SL in tako predstavlja najstarejši model z neprekinjeno proizvodnjo v zgodovini znamke. Tako pa bo očitno ostalo še nekaj časa. In ne le to, s slovesom kupeja oziroma brezstrešne izvedbe razreda S bo njegova vloga v prihodnjih letih še nekoliko večja, posledično pa so pri Mercedesu, kot se zdi, športniku nadeli še nekaj več prestiža, kot smo ga bili vajeni doslej. Inče smo čisto iskreni – tudi sedaj ga nikakor ni manjkalo.

Iz Affalterbacha, kjer razvijajo skoraj razkritega športnika namreč prihajajo prve fotografije nove notranjosti športnika in takoj je mogoče zaslediti povezavo z razredom S, s katerim si deli zaslon infozabavnega sistema premera 11,9 palcev. Ta pa ne bo fiksen. Pri Mercedesu so namreč razvili sistem, po zaslugi katerega bo mogoče spreminjati njegov naslon, kar bo še posebej uporabno v primeru, ko se bo vanj uprlo močno sonce. Sicer pa so pri Mercedesu želeli ustvariti mešanico digitalnega in analognega okolja – pa čeprav je bližnjičnih stikal ostalo bore malo. So se pa zato inženirji odločili, da digitalni zaslon instrumentne plošče 'pokrijejo' s senčnikom, kakršnih pri Mercedesu v zadnjih letih nismo bili več vajeni.

Kot poudarja Gorden Wagener, glavni oblikovalec pri Daimlerju so ustvarili najbolj ikoničnega SL-a doslej, vanj pa vdahnili tudi nekaj prestiža avtomobilov iz 20. let prejšnjega stoletja. To so ustvarili tudi z uporabo dvobarvnega napa usnja (ki ga bo mogoče delno nadomestiti z mikrofibro), pa tudi z uporabo ventilacijskih rež v obliki turbin, kakršnih smo bili pred nekaj leti v vozilih trikrake zvezde že vajeni.

Znanstvenike osupnile veverice, ki so spremenile vedenje: postale so mesojede

Druga vrsta le zasilna

Sicer pa SL prinaša še eno pomembno novost. Kot zamenja kabrioleta razreda S namreč prvič po prihodu generacije R 129 leta 1989 uvaja drugo sedežno vrsto in tako postaja štirised. Vseeno pa gre bolj kot ne za zasilna sedišča, saj bodo v njih prostor našli le otroci oziroma posamezniki, visoki do 150 centimetrov. V primeru, da potrebe po omenjenih dveh sedežih ne bo, pa bo druga vrsta predstavljala dodaten prostor z prtljago, ki ga bo mogoče tudi pokriti.

Kdaj bo novinec, ki bo po zaslugi 18 odstotkov bolj čvrste karoserije od predhodnika še bolj vozniško naravnan, predstavljen, sicer še ni znano. Je pa tako na podlagi nedavno razkritih fotografij zakritega prototipa jasno, da bo opremljen s platneno streho, napovedujejo pa se tudi različica s štirikolesnim krmiljenjem in pa športne izvedenke AMG, med katerimi bo kraljevala izvedba AMG73.

Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji