Mercedesov poltovornjak se po manj kot treh letih poslavlja

3. 2. 2020 | Jure Šujica
Deli

Pokopala sta ga previsoka cena in prestiž.

Ko je Mercedes-Benz poleti leta 2017 predstavil svojega novega kandidata v razredu poltovornjakov, razred X, se je zdelo, da sledijo preverjenemu receptu in da je uspeh zagotovljen. Za osnovo so po zaslugi sodelovanja z Renaultom vzeli šasijo Nissana Navare /Renault Alaskana, dodali svoj videz in prestiž (ki pa gre le stežka skupaj trdim in neudobnim vzmetenjem, ki ga zagotavljajo listnate vzmeti), ter novinca poslali v vse pomembnejši tržni segment, kateremu kraljuje Ford Ranger. A čeprav se je zdelo, da so pripravili bodočo uspešnico, mu je trg obrnil hrbet.

Mercedesova značka ter pripadajoča prestiž in posledično visoka cena so bili po mnenju Jato Dynamics tisti faktorji, ki so kupce odvrnili od nakupa. Tako je Mercedes v prvem polnem letu prodaje leta 2018 uspel prodati zgolj 16.700 vozil po vsem svetu, številke pa so bile v letu 2019 še nekoliko slabše (15.300).  Tako so se že minulo poletje pojavile govorice o ukinitvi mladega modela.

Mercedes-Benz je v sporočilu Automotive news Europe sporočil, da bo proizvodnja avtomobilov, za katero skrbijo v Španiji, ustavljena 20. maja letos. A pozor: redkim oziroma potencialnim kupcem pri Mercedesu sporočajo, da bodo sprejemali naročila za nove in po meri narejene avtomobile le še čez dober teden, oziroma do 11. februarja letos.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja