Razen redkih izjem bo sisteme v kabini moč upravljati le še preko na dotik občutljivih površin.
Na dotik občutljive zaslone smo še pred nekaj leti enačili s prestižem, udobjem in visoko ceno vozil Danes skupaj z infozabavnimi sistemi postajajo del serijske opreme tudi v najnižjih avtomobilskih razredih. A to ne pomeni, da so prestižni avtomobilski proizvajalci izgubili svoj čar, posebnost. Ravno nasprotno, manevrskega prostora jim na področju tehnologije – seveda pa tudi ergonomije in udobja nikakor ne zmanjkuje.
In če kateri avtomobil slovi po tem, da ponuja najvišjo stopnjo udobja ter sodobne tehnologije, potem je to zagotovo Mercedes-Benz razreda S. Tudi zato je povsem razumljivo, da o novi generaciji različne govorice na dan prihajajo že nekaj mesecev, sedaj pa so na splet prišle tudi prve uradne in nezakrite fotografije vozila, za obliko katerega je – tako kot pri predhodniku – poskrbel Robert Lešnik.
Po tem, ko smo sicer že meseca maja videli prve neuradne fotografije novinčeve notranjosti, so se sedaj pri Mercedesu odločili, da to razkrijejo še uradno. In kot je bilo moč videti pri predproizvodnih prototipih, je obveljala ideja o kar najmanjšem številu gumbov. Ti so namreč – če odštejemo obvolanske ročice – na armaturni plošči ostali le še trije; dva za zagon vozila in izklop sistema 'start-stop' ter tretji za vklop vseh štirih utripalk.
Z novo notranjostjo se je tako poslovil par prostostoječih LCD zaslonov pred voznikom, saj je zaslon infozabavnega sistema zamenjal precej večji in pokončno postavljen zaslon, ki se nahaja pod režami klimatske naprave. In če smo bili do sedaj vajeni, da te reže spominjajo na turbine, je Hartmut Sinkwitz, vodja notranjih oblikovalcev tokrat ubral povsem drugačno pot in novincu namenil takšne v obliki pravokotnika.
Odprtine za prezračevanje kabine pa so le eden izmed povsem na novo oblikovanih elementov. Celotna kabina je namreč oblikovana po vzoru jaht, kar pomeni čiste in ravne linije, obilico lesa, kombinacijo trdih in mehkih površin, predvsem pa, kot poudarjajo pri Mercedesu, občutek, da je kabina narejena po naročilu. Posebno poglavje predstavlja ambientalna osvetlitev iz skupno 250 LED diod, ki so svetlejše kot kadarkoli prej.
Ambientalna osvetlitev pa ne bo služila zgolj dobremu počutju, temveč tudi varnosti. Povezana bo namreč z različnimi asistenčnimi sistemi, kar pomeni, da bo celotna kabinska osvetlitev vozila v primeru nenamerne menjave voznih pasov začela utripati v rdeči barvi in tako še dodatno vzbudila voznikovo pozornost – verjetno pa tudi pozornost vseh mimovozečih voznikov.