Hibridni pogonski sklop bo najverjetneje pomenil tudi odhod osemvaljnika izpod pokrova motorja.
Pred nekaj dnevi je v Slovenijo pripeljal nov Mercedes-Benz CLS, ki bo v različici 53 AMG na voljo kot lahki hibrid, kar bo za najbolj športne različice s trikrako zvezdo na pokrovu motorja prelomno. Gre namreč za prvi primer (če izvzamemo prototipno verzijo modela SLS AMG s pogonom na elektriko) njihovega vozila, pri katerem bo vsaj deloma za pogon skrbela elektrika. A če bo CLS opremljen (zgolj) z lahkim hibridnim pogonskim sklopom, bo prihodnja generacija modela C 63 AMG delovala kot pravi hibrid.
»Biti moramo kreativni. Trudimo se ponuditi kar najboljše zmogljivosti, kar pa ni nujno povezano s številom cilindrov,« je za spletni portal Car Advice dejal prvi mož oddelka AMG Tobias Moers med nedavnim avtomobilskim salonom v New Yorku. Tam je Mercedes-Benz predstavil osveženo podobo aktualne generacije razreda C. Ob tem pa je Moers dodal, da »bo prihodnji C 63 AMG zagotovo opremljen s hibridnim pogonskim sklopom – to je dejstvo«.
Kaj torej lahko od novega C 63 AMG pričakujemo? Za začetek bolj malo. Avtomobil bo namreč na trg prišel šele v prihodnjem desetletju. A če ga trenutno poganja štirilitrski V8 motor z dvema turbo puhaloma, bo novinec najverjetneje opremljen s šestvaljnim vrstnim motorjem, ki najverjetneje ne bo presegal prostornine treh litrov. Kljub temu pa bo avtomobil še vedno (najverjetneje) presegel skupno moč 510 'konjev', kolikor jih v najmočnejši različici premore pravkar osvežena različica.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji