Merklova avtomobilski industriji prižgala rdečo luč

9. 9. 2020 | Jure Šujica
Deli
Merklova avtomobilski industriji prižgala rdečo luč (foto: Profimedia)
Profimedia

Nova pogajanja šele čez nekaj tednov, situacija pa se medtem ne izboljšuje.

Avtomobilska industrija je sektor, ki ga je aktualna kriza, nastala zaradi izbruha koronavirusa še posebej prizadela, pri čemer pa so, razumljivo, najbolj na udaru države z največjo leto proizvodnjo novih vozil. V Evropi je to Nemčija, kjer so proizvajalci že pred meseci od država zahtevali ukrepe, s katerimi bo jim pomagali prebroditi hude čase. Tedaj so bili sprejeti tudi različni predlogi, od katerih pa so imeli sami proizvajalci zaenkrat le malo koristi.

Po poročanju spletnega portala Bloomberg naj bi se tako včeraj na sestanku, ki je potekal preko spleta sestali predstavniki podjetij BMW, Daimler, skupine Volkswagen in pa Angela Merkel, ki pa očitno še ni prinesel želenih rezultatov. Kot se v izjavi za javnost pojasnil tiskovni predstavnim Merklove naj bi tako še vedno »iskali rešitve za krepitev lastniškega kapitala,« pri čemer naj bi največjo pozornost namenili ravno najmanjšim dobaviteljem. Prav ti naj bi bili namreč najbolj ogroženi.

Svojo rešitev na tem področju, ki bi bila sprejemljiva tudi za avtomobilske proizvajalce je sicer predstavil tudi minister za promet Andreas Scheuer, ki predlaga uvedbo vzpodbud za nakup novih avtomobilov tudi za vozila z notranjim izgorevanjem. Sama vlada je medtem zavrnila tudi podporo pri razvoju novih tehnologij, s čimer bi nenazadnje pospešili razvoj avtonomne vožnje.

Eksperiment dvojčkov: eden treniral 20 minut več kot drugi, rezultati zanimivi

Avtomobilska industrija v Nemčiji je tako še naprej prepuščena sama sebi, tako pa bo ostalo vsaj še do novembra, ko je napovedan nov krog pogajanj. Napovedi za avtomobilsko industrijo (tudi na svetovni ravni) medtem še naprej ostajajo slabe. Po poročanju ekonomskega inštituta IW iz Kölna naj bi tako zaradi krize in transformacije avtomobilske industrije v sektorju kmalu ugasnilo kar nekaj ter ozko specializirani majhnih in srednje velikih podjetij, kar bo posledično vodilo k precejšnji izgubi delovnih mest.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?