MG se je v Evropo vrnil leta 2019 - in približno takrat je kompaktni križanec HS ugledal luč sveta. Zdaj je čas za prenovo, ki je je deležen v obeh verzijah - s klasičnim pogonom in v priključnohibrini verziji.
Znamka seveda že od leta 2010 deluje v okviru kitajskega koncerna SAIC, čeprav je oblikovanje še vedno del znamke, ki je ostal v Veliki Britaniji. Tako so tudi prenovo napovedali že pomladi na otoku, zdaj pa prihaja prenovljeni HS tudi v Slovenijo. Zamudo pojasnjujejo pri podjetju GA Adriatic, ki znamko zastopa, z majhnostjo našega trga, ki seveda narekuje tudi dinamiko tovrstnih prenov.
Bolj samozavestno podoba
HS bo z novim modelskim letom, ki ga že ponujajo, tako dobil novo, osemkotno masko, prenovljen je celoten prednji del, z drugačnimi žarometi (v led tehniki), nov je tudi prednji odbijač z drugačnimi odprtinami. Oblikovne spremembe so tudi na zadku, kjer je nov odbijač, zadnje luči ter oblika zaključkov izpuha. Pri MG pravijo tudi, da so na voljo nova platišča in dodatne barve. V notranjosti so nove nekatere obloge, izboljšan pa je tudi infozabavni sistem (zaslon 10,1 palca), ki naj bi deloval hitreje in zanesljiveje.
Pogoni ostajajo nespremenjeni
Pogonski sistem ostaja nespremenjen - na voljo je 1,5-litrski turbo štirivaljnik s 119 kW (162 KM) in priključnohbiridni pogonski sklop v verziji EHS, ki ponuja sistemsko moč 258 KM (190 kW) in doseg 52 km z električnim pogonom.
Nov paket opreme in ... višja cena
Po novem bo HS na voljo v treh paketih opreme (doslej dva), nov je torej vstopni nivo Standard, ki ima nekaj manj serijske opreme od prej vstopnega Comforta (npr. senzor za dež, prilagodljivi tempomat, sistem pomoči v prometnih zastojih, prednji parkirni senzorji ...). Še vedno pa gre za dobro opremljen križanec s skoraj 4,6 metra dolžine in sila ugodno sedemletno garancijo.
Prenovljen model bo zaradi izboljšav sicer za tisočaka dražji (24.900 evrov), vendar lahko še vedno ulovite akcijo s popustom za HS z modelskim letom 2022.
Preberite še: Tesle v Nemčiji podrle nov rekord, a ne tistega, ki ga imate v mislih
BONUS VIDEO: Prodajniški triki, testiranje avtomobilov in kaj je narobe z BMW M2?