Po prenovi partnerskih pogojev v zvezi je med drugim jasno tudi, da bo nova Nissanova Micra uporabljala večino delov novega Renaultovega R5.
Zdaj, ko sta Nissan in Renault, ki sta v zvezi od leta 1999, ko je francoski proizvajalec pred propadom rešil Nissana, na novo uredila pogoje za obstanek zveze, je jasnih nekaj novih projektov, ki se jih bodo lotili skupaj. Poleg številnih novih modelov in programov, ki se jih bodo lotevali v Evropi – ta bo spet v fokusu znamke kot ena ključnih regij, pa v Indiji in Latinski Ameriki, je eden od bolj pomembnih tudi nova Nissan Micra.
Šesta generacija bo električno gnana
Gre za mestni avtomobil, ki je v svoji zadnji, že peti generaciji naprodaj od leta 2017. In ker se malim, mestnim avtomobilom trda piše, saj je njihova dobičkonosnost zaradi vse bolj ostrih okoljskih in varnostnih zahtev vedno bolj na udaru, bo nov model nastajal na tehnični osnovi - Renaultovega R5. Pri Nissanu so ob objavi prevetrenega načrta za sodelovanje obeh znamk (zvezi se je leta 2016 pridružil še ravno tako skoraj obubožani Mitsubishi) povedali tudi, da bo nova Micra povsem električno gnana, saj bodo pri znamki preskočili nov okoljski standard Euro7 za termične motorje.
Štirje modeli na eni platformi
Upoštevanje tega bi namreč lahko pomenilo, da bi se avtomobili z notranjim zgorevanjem v tem razredu podražili za kar nekaj tisoč evrov. Toda kljub temu so prepričani, da bo Micra povsem konkurenčna, saj naj bi se cena približala klasično gnanim modelom. To bodo dosegli predvsem z ekonomijo obsega, saj bodo platformo CMF-BEV v zvezi uporabili pri znamkah Renault, Dacia, Nissan in Alpine in tako dosegli letno proizvodnjo več kot 250.000 vozil! Dodaten prihranek naj bi prinesla uporaba nekaterih že uporabljenih sklopov in elementov.
Tehnika podobna, zunanjost samosvoja
Direktor Renaulta Luca De Meo je ob predstavitvi načrta povedal, da naj bi ta platforma omogočala avtomobilske dolžine od 3,9 do 4,2 metra in omogočala namestitev baterije z okoli 50 kWh. Kar bi lahko verjetno v tem razredu pomenilo doseg do 400 km. Vsekakor pa pri teh modelih ne bo šlo za tako imenovan 'badge engineering' (kot ga v zvezi uporablja Mitsubishi za svoja modela Colt in ASX, ki sta v bistvu preimenovana Renault Clio in Captur), saj naj bi si modela delila okoli 80 odstotkov delov. Zunanjost, torej oblikovna zasnova naj bi bila lastna vsakemu modelu, izdeloval pa bi ga Renault. In medtem ko bi lahko R5 dosegel raven serijske proizvodnje leta 2024 kot prvi od vseh modelov, bi lahko Nissanov model prišel v salone leta 2026.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj