Microlino in Microletta sta najboljši mestni par

Švicarsko podjetje Micro Mobility Systems ima pripravljeni rešitvi za električno mobilnost v urbanih središčih, kjer ni potrebe po avtomobilu

V povprečju se v avtomobilu vozi le 1,2 človeka in povprečna dnevna  prevožena razdalja  je le 35 kilometrov. To pomeni, da so običajni avtomobili preveliki za 95 odstotkov časa njihove uporabe. In prav to je zmotilo Wima Ouboterja, ustanovitelja švicarskega podjetja Micro Mobility Systems in mimogrede tudi izumitelja električnega skiroja, da se je odločil za razvoj dveh vozil za sodobno urbano mobilnost.

Podjetje s Micro Mobility Systems je skupaj z italijanskim partnerjem podjetjem Ceecomp razvilo vizualno in tehnično prenovljeni Microlino 2.0, ki je oblikovalska reinkarnacija BMW-jeve Isette iz šestdesetih let prejšnjega stoletja. V primerjavi s prvo verzijo Microlina ima izvedba 2.0, ki je pravkar doživela  uradno predstavitev in je pripravljena za serijsko proizvodnjo, izboljšane vozne lastnosti, boljšo ergonomijo in enostavnejše vzdrževanje. Z novim, varnejšim krmilnim sistemom je vozilo bolje vodljivo in stabilnejše zaradi razširjene zadnje osi.

Elektromotor ima opazno več moči in je tudi učinkovitejši od stare različice, notranjost Microlina 2.0 je prostornejša in bolj ergonomska, ožja armaturna plošča pa vozniku izboljša pogled na cestišče. Poleg voznika in dveh sopotnikov gre v vozilo še 220 litrov prtljage. Microlina poganja 11-kilovatni električni motor s 100 Nm navora, z njim doseže najvišjo hitrost 90 kilometrov na uro in pospeši do 50 kilometrov na uro v 5 sekundah. Z baterijo z 8 kWh naj bi prevozil do 120, z večjo baterijo s 14,4 kWh pa do 200 kilometrov. Baterija se lahko na polnilnici z energijo oskrbi v eni uri, mogoče pa je tudi polnjene na običajni hišni vtičnici.

Drugi del švicarskega električnega para je Microletta, inovativen električni trikolesnik s 3-kilovatnim električnim motorjem. Trikolesnik doseže najvišjo hitrost 80 kilometrov, hitrost pa je po potrebi lahko omejena na 45 kilometrov na uro. Microletta ima dve nagibni sprednji kolesi, ki zagotavljata večjo varnost in krajšo zavorno pot v primerjavi z običajnim skuterjem.  Za energijo skrbita dve litijevi bateriji, ki jih je mogoče zamenjati, doseg znaša do 100 kilometrov.

Micro Mobility Systems bo poleg švicarskega začel najprej oskrbovati italijanski in nemški trg. Obe vozili, Microlina za 12.000 in Microletto za 4.900 evrov je mogoče naročiti zgolj prek spleta.

 

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja