Po tem, ko so se želeli posloviti od Stare celine, so zdaj pri Mitsubishiju odločeni ostati. S pomočjo Renaulta iz zveze Renault-Nissan-Mitsubishi. In najavili so novo pridobitev v paleti za Evropo.
Za zdaj ostajajo precej skopi s podatki, saj so na Instagramu razkrili le silhueto in dodali, da gre za električno gnani model iz segmenta C. Ki pa bo na trgu šele enkrat leta 2025. In če gre sklepati po novostih, ki so iz Mitusbihija prišle v zadnjih dveh letih, se bodo tudi pri tem modelu tesno naslonili na partnerja iz zveze.
- Očitno bo to, tako kot že pri Coltu (ki je pravzaprav Clio - več o njem tukaj) in ASX-u (ki je nekoliko preoblikovan Captur), šlo za obstoječi model Renaulta oziroma Renaultove veje Ampere, ki je zadolžena za razvoj e-mobilnosti.
View this post on Instagram
Ali gre za Scenicovo osnovo?
Glede na edine podatke in silhueto, ki so jo objavili, je zelo verjetno, da bo za nov model te znamke služil prihajajoči Renaultov Scenic E-tech electric, ki so ga premierno predstavili poleti na salonu mobilnosti v Muenchnu. Pri Mitusbishiju seveda ne skrivajo, da gre za model, ki se bo tesno naslanjal na strateško povezavo z Renaultom oziroma oddelkom Ampere. In zato je mogoče tudi dovolj zanesljivo sklepati o tehnikalijah novega modela.
Tehnika je znana in prepričljiva
Nov model bo verjetno zelo blizu dimenzijam Scenica, kar pomeni dolžino 4,47 metra (kak centimeter več ali manj), maska in žarometi bodo verjetno drugačni, ravno tako lahko pričakujete nekaj posebnosti na zadku, kaj več dela si ne bodo naložili. Sicer pa za pogon skrbita dve verziji e-motorja, s 125 kW (170 KM) in 162 kW (220 KM), ki moč prenašata na prednji kolesni par. Zalogo energije pa predstavljata dve baterijski opciji (60 kWh in 87 kWh), največji doseg znaša celo 625 km.
Preberite še: Vozniškim izpitom se obeta nova kategorija. Če boste želeli voziti to vozilo, bo potreben preizkus znanja
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Tilen Artač: