Z njim naj bi Mitsubishi meril tako na kupce vozil C-segmenta kot tudi na kupce manjših križancev.
Japonski avtomobilski proizvajalec Mitsubishi morda posodablja svojo floto vozil, nikakor pa ne imen svojih vozil, še posebej, če so v preteklosti označevali katerega izmed legendarnih modelov. Tako se je zgodilo z modelom Eclipse, ki je od lani na voljo kot športni terenec, enako usodo pa naj bi zdaj doživel še model ali, bolje rečeno, ime Lancer, ki naj bi se v prihodnjih letih po 45 letih (večinoma) v limuzinski podobi prelevil v nov tip avtomobila.
O tem, kakšne načrte ima znamka Mitsubishi z modelom Lancer, sta za britanski Auto express spregovorila generalni direktor Mitsubishija Trevor Mann in vodja oblikovalskega oddelka Tsunehiro Kunimoto. Dejala sta, da ima znamka že začrtane načrte do leta 2025, v sklopu katerih bosta zamenjavo doživela modela ASX in Outlander, del ponudbe pa bosta še naprej ostala modela Pajero in Lancer.
Predstavljen bo nov tip avtomobila
Ob tem pa ima znamka, ki v zadnjem obdobju beleži občutno rast prodaje, zanimive načrte z modelom Lancer. Z njim namreč nameravajo tekmovati proti vozilom segmenta C, torej klasičnim kombi limuzinam, katerih prodaja po zaslugi kitajskega trga kljub drugačnemu splošnemu mnenju še nikakor ne pada. Vseeno pa pri Mitsubishiju obljubljajo avtomobil, ki se bo od konkurence nekoliko razlikoval.
»Morda nam uspe izdelati nov tip kombilimuzine. Ideje, o katerih razmišljamo, so precej radikalne. Izvirnost je poleg doslednosti ena izmed glavnih sestavin Mitsubishijeve oblikovalske filozofije,« je dejal Kiunimoto. Avtomobil bi tako lahko bil zasnovan na platformi CMF, katero so s skupnimi močmi razvili v koncernu Renault-Nissan-Mitsubishi, ki naj bi na eni strani omogočala tudi štirikolesni pogon, medtem ko naj bi se avtomobil v veliki meri zgledoval po konceptu e-Evolution, predstavljenim oktobra lani.