Z njim naj bi znamka obeležila spremembe, ki jih je bila deležna v zadnjem času.
Mitsubishi zadnje čase doživlja korenite spremembe, predvsem na področju oblikovanja in posledično umeščanja svojih vozil v posamezne avtomobilske segmente. Tako na primer odhajajo klasične limuzine in športni kupeji kot sta legendarna modela Eclipse in Lancer, nadomeščajo pa zelo samosvoje oblikovani športni terenci kot je na primer Mitsubishi Eclipse Cross.
Prav nov oblikovalski jezik pa so Japonci sedaj prenesli še v svoje prodajne salone. Kar 5.000 obstoječih prodajnih mest po vsem svetu tako v teh dneh dobiva novo podobo, poimenovano 'Dynamic slope', ki jo je znamka skupaj z geslom 'Drive your ambition' (vodi svoje ambicije) predstavila konec lanskega leta. Ta naj bi po besedah podjetja kupcem omogočila boljše doživetje in posledično še okrepila podobo znamke.
Enotna podoba po vsem svetu
Celotno podobo salonov bodo zaznamovale tri barve, črna, siva in bela, zraven pa bodo za popestritev skrbeli še rdeči dodatki. Sicer pa nov dizajn ne bo omejen zgolj na avtomobilske prodajalne, pač pa bodo v enakem slogu v bližnji prihodnosti izdelani tudi drugi elementi, ki bodo skrbeli za prepoznavnost Mitsubishija, od prodajnih brošur, spletne strani pa vse do razstavnih prostorov na avtomobilskih sejmih.
Osvežitev podobe znamke je komentiral tudi Guillaume Carter, podpredsednik globalnega oddelka za marketing in prodajo pri Mitsubishiju. »Naša znamka se razvija, kupec pa mora to občutiti prav na vsakem koraku. Prav zato uvajamo novo podobo prodajnih salonov, saj želimo kupcu zagotoviti, da bo v salonu začutil Mitsubishijev duh prav na vsakem koraku, v vseh prodajnih salonih po svetu.«