Mitsubishi bo po letu 2023 na izbranih evropskih trgih ponujal tudi avtomobile, zasnovane pri Renaultu, za njihovo proizvodnjo pa bi lahko skrbeli v Revozu
Julija lansko leto je v avtomobilskem svetu odjeknila novice, da bo japonska avtomobilska znamka Mitsubishi prenehala s predstavitvami novih modelov v državah po Evropi, temu pa naj bi kasneje (najverjetneje) sledil tudi popoln umik iz omenjenih trgov. Tudi tokrat pa se je izkazalo, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha. Rešitev, za to, da bo Mitsubishi še naprej ostal prisoten v Evropi pa prihaja iz koncerna Renault-Nissan Alliance, katerega del je seveda tudi Mitsubishi.
Z letom 2023 bodo tako pri Mitsubishiju v ponudbo uvrstili dva nova modela avtomobilov, ki pa bosta narejena na osnovi obstoječih vozil znamke Renault, a deloma prilagojena potrebam in željam japonske znamke. Šlo naj bi za že predstavljena modela znamke Renault, v ponudbi pa se bosta pridružila priključno-hibridnemu križancu Eclipse Cross PHEV, ki bo tako kot vse kaže vsaj do nadaljnjega ostal edini lasten model japonske znamke v Evropi.
Skupen razvoj je rešitev
»Vesel sem, da Mitsubishi v Evropi pripravlja novo modelno ponudbo. (Renault-Nissan) Alliance stremi k povečevanju konkurenčnosti in uvajanju rešitev, ki pomagajo k bolj učinkoviti porabi virov ter s tem k večjim koristim za vse tri znamke. Naš pristop temelji na sodelovanju in vzajemnemu spoštovanju, ki se rezultira k boljšim rezultatom vseh treh znamk ter posledično omogoča vsaki znamki, da izkoristi svoje zmožnosti, hkrati pa preprečuje podvajanje razvojnih stroškov in povečuje učikovitost,« je dejal Jean-Dominique Senard, predsednik koncerna in znamke Renault.
Čeprav je torej jasno, da bodo prihodnje generacije Mitsubishijevih avtomobilov osnovanih na vozilih znamke Renault (kar znotraj koncerna niti ni novost, enakih prijemov se poslužujejo tudi pri Dacii in Nissanu), pa še ni znano, kateri modeli bodo služili kot osnova in ali bosta 'opremljena' z obstoječima imenoma. Za odgovore na ta vprašanja smo se obrnili k domačima zastopnikoma obeh znamk, kjer pa natančnih podatkov o sodelovanju še nimajo Ob dejstvu, da so se pri Mitsubishiju v zadnjem obdobju posvetili predvsem segmentu križancev se sicer zdi, da bi za osnovo prihodnjih modelov lahko služil Captur, nemara pa celo Clio, a bo na odgovor potrebno še nekoliko počakati.
Informacije zaenkrat nepotrjene
Po tem, ko so je v javnost prišla informacija o tem, da bo nove avtomobile za Mitsubishi proizvajal Renault, pa so se pojavile tudi neuradne govorice o tem, da naj bi te avtomobile proizvajali izven Franciji, pri čemer se kot kandidatki za to delo omenja tovarno Oyak-Renault v turškem mestu Bursa in pa novomeški Revoz. Po poročanju tiskovne agencije Reuters naj bi informacija prišla iz neimenovanega, a dobro obveščenega vira.
Prav Revoz se sicer zdi kot ena izmed najbolj logičnih izbir za novo tovarno. Tu namreč že izdelujejo model Clio, ki bi lahko bil eden izmed dveh modelov z Mitsubishijevo značko na motor, hkrati pa je do leta 2024 predviden konec proizvodnje modela Twingo, kar pomeni, da bodo v Novem mestu sproščene dodatne kapacitete za proizvodnjo novih vozil.
Z vprašanjem o tem, ali so informacije o morebitni proizvodnji Mitsubishijevih vozil v Revozu smo se obrnili tudi k slovenskemu zastopniku znamke Renault, od koder pa smo s strani predstavnika za stike z javnostmi, Roka Isteniča dobili odgovor, da za zgornje govorice še ni slišal, se pa strinja, da bi bil Revoz vsekakor primeren kandidat za morebitno novo zadolžitev.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del