Zmagovalec natečaja je z njim tudi osebno spregovoril.
Nemška avtomobilska znamka je že 75 let močno povezana z različnimi vrstami umetnosti. Tako njihovi avtomobili večkrat igrajo pomembno vlogo v filmih (spomnimo se zadnjega dela Misije nemogoče, v katerem Tom Cruise dodobra zlorabi BMW M5 ali pa Bondovih Z3, Z8 in Serije 7), pri ustvarjanju ambienta v novem iX-u pa je pomagal sloviti skladatelj filmske glasbe Hans Zimmer. A verjetno najbolj prepoznavna je BMW-jeva povezava z likovno umetnostjo.
Eden bolj slavnih avtomobilov bavarske znamke je tako recimo pisani primerek dirkalnega M1 CSL, ki mu je novo grafično podobo nadel sloviti Andy Warhol. A Warhol ni bil edini, ki je 'slikal' po karoseriji BMW-jevih vozil. Enako so storili tudi številni drugi svetovni umetniki, podoben projekt, skrit pod imenom ReDesign iX pa so nedavno izpeljali pri slovenskem zastopniku znamke BMW.
V projektu je sodelovalo 17 mladih ustvarjalcev, njihova naloga pa je bila električnemu križancu, modelu iX nadeti zunanjo podobo, ki bi še glasneje sporočala njegovo ogljično nevtralnost (z vidika pogonskega sklopa). Kot nam je zaupala predstavnica za stike z javnostjo pri BMW-ju, Maja Ilec so na natečaj prišle najrazličnejše kreacije, od takšnih, ki so zajemale zeleno listje, do nekoliko drugačnih, pri čemer so najbolj izstopale ravno zmagovalne tri. Prav te tri kreacije pa so včeraj razkrili v ljubljanski Cukrarni
Avtomobil že obiskal 'svoj rojstni kraj'
Naloga mladih obiskovalcev je bila namreč povezati sodobno tehnologijo s trajnostjo. Prav tehnologija in trajnost pa sta po besedah Christopherja Putha, generalnega direktorja BMW Slovenija dve področji, ki lahko skupaj hodita z roko v roki, Miran Mohar iz Akademije za vizualne umetnosti pa je ob tem dodal, da so umetniki, tudi slikarji pri svojem ustvarjanju vselej uporabljali sodobno tehnologijo.
Žirija je naposled izbrala tri najboljša dela in jih tudi finančno nagradila:
3. mesto: Bor Jarh
2. mesto: Monika Slemc
1. mesto: Urban Klinkon
Medtem ko so vsi avtorji pripravili digitalne skice svojih idej, pa so zmagovalno kreacijo nato prenesli tudi na pravi avtomobil. Slednjemu so podobo, ki jo je Klinkon ustvaril v treh dneh, nadeli s pomočjo posebne folije, z avtomobilom pa so se pri slovenskem zastopniku znamke BMW v družbi Klinkona oglasili tudi v Munchnu. Tam si ga je osebno ogledal Domagoj Dukec, vodja zunanjega oblikovanja pri BMW-ju, ki je bil nad rezultatom zadovoljen. To pa je za mladega umetnika vsekakor velika pohvala.
Edinstveni avtomobil pa sedaj ne bo romal v kakšno skladišče ali galerijo, pač pa bo kot umetnina na štirih kolesih v prihodnje krožil po slovenskih ulicah zato je velika verjetnost, da ga boste kje tudi opazili.