Pri Oplu letos praznujejo svojo 160. obletnico, 30. rojstni dan tovarne v Eisenachu, 40 let Corse in še pomemben proizvodni mejnik.
Izdelali so namreč že 75 milijonov vozil, čast jubilejnega avtomobila, ki je pripeljal s tekočih trakov pa je pripadla hibridnemu Grandlandu GSe. Do 75-milijontega vozila je Opel v več kot 120-letni proizvodnji avtomobilov na ceste postavil številne prodajne uspešnice in legende. Leta 1940 je bil izdelan milijonti Opel, model Kapitän s samonosno karoserijo in neodvisnim prednjim vzmetenjem. Leta 1956 je sledil dvomilijonti avtomobil s strelo – prav tako Kapitän. Opel je bil takrat prvi nemški proizvajalec, ki je dosegel tako visoke proizvodne številke. Skladno s tem so jubilejno vozilo spremenili v edinstven avtomobil, ki je bil na vseh kromiranih delih prevlečen s 24-karatnim zlatom.
Milijonske naklade so si v naslednjih letih sledile vse hitreje. Povečanje proizvodne hitrosti ni bilo samo izraz hitro napredujoče motorizacije, ampak tudi rezultat sodobnejše in učinkovitejše proizvodnje. Le 15 let pozneje je leta 1971 s proizvodnega traku tovarne v Rüsselsheimu zapeljal desetmilijonti Opel, Rekord C Caravan. Leta 1983 je bil srebrno sivi Senator CD 20-milijonti Opel, ki je zapustil proizvodni obrat v Rüsselsheimu. In v istem desetletju so v tovarni izdelali 25-milijonti Oplov model – Omega A Caravan. Tudi čast 50-milijontega Oplovega avtomobila je znova pripadla Omegi. Tovarno je zapustila decembra 1999 kot srebrna limuzina takrat temeljito posodobljene B-generacije.
In zdaj sledi naslednji veliki mejnik s 75-milijontim Oplom, z novim Grandlandom GSe. Že danes je jasno, da bo ob Oplovi naslednji obletnici proizvodnje tovarniške hale zapustil model, ki bo brez emisij in električen.