Govorimo o Ferrariju 250 GTO by Scaglietti, ki pa bo le eden izmed številnih Ferrarijev na dražbi.
Ko dražbena hiša RM Sotheby's pripravi dražbo avtomobilov, ljubitelji štirikolesnih vozil zastrižejo z ušesi. Po navadi namreč postrežejo z največjimi klasikami avtomobilskega sveta – starimi in novimi – ki se jih ne bi branil noben zbiratelj. Te dražbe pa so še posebno atraktivne avgusta na vsakoletni prireditvi Concours d'Elegance, ki poteka v kalifornijskem Montereyju, kjer se zbere smetana avtomobilske industrije. A zdi se, da bodo letos pri Sotheby'su presegli sami sebe.
Več kot 150 avtomobilov bo med 24. in 25. avgustom na voljo kupcem z bolj ali manj globokimi žepi. A eden izmed avtomobilov na dražbi bo pritegnil še posebno pozornost. Gre za Ferrarija 250 GTO by Scaglietti iz leta 1962, ki je po mnenju nekaterih najbolj legendaren športni avtomobil na svetu. 36 vozil Ferrari 250 GTO je ugledalo luč sveta, izmed teh pa so le štirje 'dobili' obliko v priznani oblikovalski hiši Scaglietti. Omenjeni avtomobil je večkratni zmagovalec dirke Targo Floro, poleg tega pa je med letoma 1962 in 1965 osvojil kar 15 različnih zmag.
Na voljo tudi nekaj vozil za nekoliko manj globoke žepe
V naslovu smo zapisali, da gre za primerek, ki bi lahko postal najdražji avtomobil na svetu. Ta naslov si sicer od začetka junija lasti njegov 'brat', Ferrari 250 GTO, za katerega je nekdanji lastnik iztržil kar 70 milijonov dolarjev! Ferrari, ki bo na voljo na dražbi v Kaliforniji, naj bi medtem po mnenju dražbene hiše lastniku prinesel do 60 milijonov dolarjev, a sodeč po odzivih na dražbah v zadnjih letih, bi ta številka lahko še narasla.
Poleg omenjenega Ferrarija se bodo na dražbi znašli še številni drugi klasični avtomobili, katerih vrednost bi utegnila preseči 5, 10 ali celo 20 milijonov dolarjev. Med njimi so unikatni koncept dirkalnika Aston Martin DP215 iz leta 1963, Ford GT40 Mk II iz leta 1966, Ferrari 250 GT SWB iz leta 1960 in še bi lahko naštevali. Se bo pa našlo tudi nekaj vozil za kupce z manj globokimi žepi. Med njimi bodo tako Lotus Esprit V8 SE iz leta 2000, njegov starejši brat iz serije 1 iz leta 1971 in celo Porsche 944 S iz leta 1987, za katerega naj bi iztržili med 30 in 40 tisoč ameriškimi dolarji.