Veliko zanimanja za potniško in nekaj manj za tovorno izvedbo novega Volkswagnovega modela ID. Buzz, že zdaj pa večmesečni dobavni roki.
Z novim modelom ID. Buzz so pri Volkswagnu dodobra naelektrili ozračje. Električni novinec presega prodajna pričakovanja in tistim, ki jim je všeč njegova oblikovna navezanost na legendarnega Bullija izpred sedemdesetih let, sproža pozitivne vibracije.
Pri slovenskem uvozniku Porsche Slovenija so si za letos izborili 100 primerkov, približno polovico potniških, za katere je bilo že v predprodaji veliko zanimanja, medtem ko si bo tovorni ID. Buzz Cargo šele začel utirati pot v vozne parke trajnostno zapriseženih podjetij.
Pri znamki Volkswagen gospodarska vozila so novinca zasnovali po načelu enkrat za dvakrat. ID. Buzz je namenjen potnikom in bo kasneje na voljo kot avtodom, ID Buzz Cargo pa je dostavnik s tovornim prostorom, ki sprejme dve standardni paleti oziroma do 3,9 kubičnega metra. Z dolžino 4,71 metra se postavljata ob bok novemu Multivanu, ki je 20 centimetrov daljši, zanimivo, skoraj 8 centimetrov ožji, pri medosni razdalji skoraj 2,99 metra pa skoraj ni razlike.
Obe različici imata enak električni motor, ki poganja zadnji kolesi in razvije 150 kilovatov (204 KM). Vožnja je prijetno tiha in lahkotna, dobršen del instrumentarija, torej majhen zaslon pred voznikom in velik komunikacijski zaslon pa so prenesli iz drugih modelov ID.
Najvišja hitrost je omejena na 145 km/h, baterija s 77-kilovatnimi urami elektrike teoretično omogoča doseg do 425 kilometrov, a je ta razdalja predvsem v mrzlih zimskih dneh znatno krajša. Na hitrih polnilnicah, ki lahko dovajajo elektriko s 170 kilovati, je baterijo do 80 odstotkov zmogljivosti mogoče oskrbeti v pol ure. Kasneje bo na voljo še različica z baterijskim sklopom nad 50 kWh in dosegom več kot 300 kilometrov. V načrtih je tudi ID. Buzz z elektromotorjem z 295 kilovati (400 KM) in štirikolesnim pogonom.
Notranjost je prostorna, zračna in svetla, sedenje spredaj in zadaj udobno, prilagodljivost potniškega prostora pa morda nekoliko pod pričakovanji. Predvsem zaradi vzdolžnega pomičnega zadnjega sedeža, ki se zloži na dva dela, vendar se ne umakne v tla in ga ni mogoče odstraniti.
Razpoložljiv prtljažni prostor je razkošen, razteza se od 1121 litrov (pokončen sedež) do 2205 litrov (zložen sedež). Letos bo prispela še različica XL s 25 centimetrov daljšo medosno razdaljo in prostorom za tretjo vrsto sedežev.
Senco na prisrčnost, duhovno navezanost na slavnega predhodnika in vse drugo pri tem avtomobilu meče le zasoljena cena, ki se za slovenske kupce začne pri 64.762 evrih, dostavniška izvedba pa stane 59.413 evrov. A kljub temu je Volkswagnov električni novinec (v potniški izvedbi) pri nas za letos tako rekoč že razprodan.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj