Najbolj 'strupen' Polo že kaže prve obrise

Po velikem bratu se zgleduje že na prvi pogled, a meja med njima vseeno ostaja jasna.

Najbolj 'strupen' Polo že kaže prve obrise (foto: Volkswagen) Volkswagen
11. 5. 2021

Vrbsko jezero, jezero v bližini Celovca, ki pa je velikemu delu avtomobilskih navdušencev bolj znano pod imenom Wörthersee je za ljubitelje Volkswagnov z oznako GTI sveto. Tam nenazadnje vsako leto poteka največje srečanje ljubiteljev vozil in Wolfsburga (sem ter tja pa se najde tudi kak Audi, Seat, Škoda in Porsche), dogodek pa vsako leto podpre tudi znamka Volkswagen, saj tja utegnejo pripeljati tudi kak tovarniški prototip, ali celo pripravijo kakšno premiero.

Letošnji dogodek, s katerim bi organizatorji obeležili 40. obletnico srečanja bi tako postregel še z eno pomembno (nedavno napovedano) novostjo in sicer z novim Polom GTI, vendar pa bo srečanje zaradi aktualne zdravstvene situacije že drugo leto zapored odpovedano. Vseeno pa to Volkswagnu ne preprečuje tega, da bi kupcem še letos ponudil malega športnika, o katerem je bilo že razkritih kar precej podatkov.

Peto generacijo pustil za seboj

Svetovna predstavitev novega športnika, za katerega pri Volkswagnu pravijo, da bo predstavljal vrh ponudbe (različice R, tako kot v preteklih generacijah ne gre pričakovati in ostaja rezervirana za večje modele) je tako napovedana konec meseca junija, pri čemer pa so pri Volkswagnu že razkrili prvo skico novinca. Iz nje je razvidnih nekaj ključnih elementov, povzetih po večjem bratu, Golfu GTI: maska iz šestkotnikov v spodnjem delu odbijača (pri čemer na vsaki strani par odprtin zapolnjujeta LED dnevni luči) in pa seveda rdeča letev, ki povezuje oba LED žarometa, hkrati pa nudi podporo napisu GTI.

Čeprav nas do predstavitve novega Pola GTI loči še dober mesec dni, pa je znano, kakšen pogonski sklop se bo skrival pod motornim pokrovom. Tam bo namreč svoje mesto dobil 1,5-litrski bencinski motor (in ne dvolitrski kot pri Golfu), ki bo vozniku ponudil 152 kilovatov oziroma 207 'konjev' moči. S tem bo Polo postal ne le najmočnejši Polo GTI vseh časov (ponujal bo recimo več moči kot Golf GTI v peti generaciji), pač pa tudi najmočnejši predstavnik tega avtomobilskega razreda.

Preberite še: