Najcenejši električni avtomobil na slovenskem trgu za dobrih deset tisočakov

19. 6. 2025 | Matjaž Gregorič

Skupina Emil Frey se s kitajsko  znamko Leapmotor temeljito in celovito loteva slovenskega avtomobilskega trga.

Kitajska avtomobilska znamka Leapmotor, ki je bila ustanovljena leta 2015 in je leta 2023 vstopila v skupno podjetje s skupino Stellantis, naposled prihaja tudi na slovenski trg. Zastopniške posle je prevzela skupina Emil Frey, natančnje hčerinsko podjetje P Automobil Import, ki namerava poleg prodaje vzpostaviti tudi celovite poprodajne storitve, vključno z vzdrževanjem in servisiranjem baterij električnih modelov.

Najcenejši električni avtomobil na slovenskem trgu za dobrih deset tisočakov
Leapmotor, Matjaž Gregorič

Ta hip na slovenske ceste prihajata dva, oziroma trije modeli, prvi je Leapmotor 03, 3,62 metra dolgi mestni malček s petimi vrati, ki ga poganja električni motor s 70 kilovati (95 KM) in s 158 Nm navora. S polno baterijo zmogljivosti 37,3 kilovatne ure avtomobil lahko prevozi do 265 kilometrov na odprtih cestah in do 395 kilometrov v mestni vožnji. Baterija za polnjenje iz 30 na 80 odstotkov zmogljivosti z izmeničnim tokom potrebuje tri ure in pol, na hitri polnilnici pa 36 minut.

Najcenejši električni avtomobil na slovenskem trgu za dobrih deset tisočakov
Leapmotor, Matjaž Gregorič

Leapmotorjev malček se je uvrstil tudi na mesto najcenejšega električnega avtomobila na slovenskem trgu, cena v uradnem ceniku znaša 18.990 evrov, a jo je mogoče z državno subvencijo za električne avtomobile in s financiranjem oklestiti na 10.290 evrov. Zato pri uvozniku ocenjujejo, da bo T03 zanimiv tudi za mlajšo generacijo starosti od 20 do 30 let in za zrelejše ljudi, ki potrebujejo poceni in nezahteven avtomobil za krajše razdalje.

Sporočila med Blake Lively in Taylor Swift bodo brali na sodišču
Najcenejši električni avtomobil na slovenskem trgu za dobrih deset tisočakov
Leapmotor, Matjaž Gregorič

Nekoliko drugačni publiki je namenjen Leapmotor C10, 4,74 dolgi električni križanec, ki ga poganja električni motor s160 kilovati (218 KM). Z elektriko ga oskrbuje baterija,  ki lahko v sebi shrani 69,9 kilovatne ure elektrike, kar zadostuje za do 424 kilometrov vožnje. Polnjenje od 30 do 80 odstotkov z izmeničnim tokom vzame štiri ure, na hitri polnilnici pa 30 minut časa.

Najcenejši električni avtomobil na slovenskem trgu za dobrih deset tisočakov
Leapmotor, Matjaž Gregorič

C10 obstaja tudi v izvedbi s hibridno kombinacijo električnega motorja s 158 kilovati (215 KM) in 1,5-litrskega bencinskega motorja, ki deluje  kot podaljševalnik dosega, ki znaša več kot 950 kilometrov. Hibridni C10 je s financiranjem naprodaj za 33.490, električni pa z odšteto državno podporo za 26.290 evrov.

Najcenejši električni avtomobil na slovenskem trgu za dobrih deset tisočakov
Leapmotor, Matjaž Gregorič

V drugi polovici letošnjega leta pa se bo prodajni paleti pridružil še srednje velik križanec Leapmotor B10.

 

 

Novo na Metroplay: Urška Klakočar Zupančič I Drzna in drugačna prva dama parlamenta, ki jezdi s pogumom in strastjo