Mercedes-Benz A 35 AMG Saloon bo voznike navduševal z več kot 300 'konji'.
Nomenklatura Mercedesov, še posebej pa športnih različic AMG, je v osnovi povsem jasna: višja ko je številka, večja je moč motorja. Svoj čas so se te številke raztezale od 36 pa vse do 65 (AMG). Jasno, to je bilo v zlatih časih 12-valjnih motorjev, od katerih pa so se pri AMG-ju že pred časom poslovili. Prostornine motorjev in število motornih valjev se tako zdaj manjšajo, s tem pa so nižje tudi številske oznake. Najnižja je tako 35, po modelu A 35 AMG pa jo je zdaj prejela še njegova limuzinska različica A 35 AMG Saloon.
Zgolj dvolitrski motor bo skrbel za njegov pogon, enak kot pri klasičnem modelu A 35 AMG, kar pa bo ob pomoči turbo puhala zadostovalo za 306 'konjev' ali 225 kilovatov moči: povsem enako kot pri razredu A, a bodo zaradi limuzinskega nahrbtnika malenkostno trpele zmogljivosti. Z mesta bo do 100 kilometrov na uro pospešil v 4,8 sekunde, kar je desetinko počasneje, najvišja hitrost pa medtem ostaja enaka in elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro. Za prenos moči na vsa štiri kolesa – avtomobil bo serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom 4Matic.
Omenjeni nahrbtnik se bo seveda oddolžil z dodatnim prostorom v prtljažniku, ki je seveda nespremenjen v primerjavi s civilno izvedbo. Bistvene ojačitve karoserije in podvozja so bile namreč narejene predvsem na sprednjem delu, kjer so bile dodane prečne ojačitve sprednje osi, poleg tega je bila na spodnjem delu dodana zaščita motorja. Na koncu vsake sprednje osi so sicer 350-milimetrski zavorni koluti, v katere grizejo štiribatne zavorne čeljusti. Zadaj bodo diski 20 milimetrov manjši.
Treba bo še nekoliko počakati
V notranjosti novosti skoraj ni. Sedeže in armaturno ploščo bodo prekrivali tkanina iz mikrovlaken v kombinaciji z ročno strojenim usnjem Artico, vse pa bo po naročilu lahko odeto v najbolj športno izmed vseh barvnih kombinacij: rdečo in črno. Črne bodo namreč vse površine v kabini, rdeča pa bo poskrbela za njihovo poživitev in jo bomo tako lahko našli denimo v obrobi sedežev, na obrobi prezračevalnih šob, rdeči pa bodo celo varnostni pasovi. Barvnih kombinacij bo seveda še več, k posebnemu vzdušju pa bo svoje prispevala ambientalna osvetlitev.
Čeprav so pri Mercedesu razkrili vse podrobnosti o novincu (ki se bo od civilnega brata razlikoval na prvi pogled, zunanjo podobo pa bo mogoče še dodelati s paketom AMG Aerodynamics), še ni znano ne, kdaj bo prišel na trg ali na katerih trgih bo dosegljiv, ne njegova cena, govori pa se, da bo na voljo z modelnim letom 2020, kar pomeni, da ga pred začetkom jeseni še ne moremo pričakovati.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del