Nova generacija modela B7 bo ob polnem plinu dosegla najvišjo hitrost 330 kilometrov na uro.
Nemški BMW je pred dnevi predstavil novo ali, bolje rečeno, prenovljeno izvedbo svojega paradnega konja, serijo 7. Tako kot smo že vajeni iz prejšnjih generacij, pa tudi novinec ne bo na voljo v izvedbi M7, ampak bo premožnim ljubiteljem hitre vožnje dana možnost 'le' nakupa izvedbe M760, pod pokrovom katere se bo skrival še vedno izredno zmogljiv 12-valjnik z dvema turbo puhaloma. Za vse tiste, ki bi si želeli nekaj drugačnega, pa je zdaj alternativo M760 predstavilo še podjetje, specializirano za predelavo BMW-jev, Alpina.
B7 je oznaka, ki je že dolga leta rezervirana za najmočnejšo izvedbo serije 7. Ta v novi generaciji še naprej uporablja 'le' osemvaljnik (podkrepljen s parom turbo puhal) iz izvedbe 750, ki je bil precej posodobljen, posledično pa prinaša velik prirastek moči v primerjavi s predhodnikom. 608 'konjev' ali 447 kilovatov moči namreč prinaša novinec, kar je le en kilovat manj, kot jih premore že omenjeni M760. rezultat? Pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 360 sekundah in najvišja hitrost 330 kilometrov na uro.
Možnosti personalizacije široke
Pri Alpini se sicer radi pohvalijo, da se niso dotaknili le motorja, ampak tudi podvozja. To je opremljeno s sistemom za samodejno nastavitev višine, za kar so zaslužni med drugim elektronsko nastavljivi blažilci in zračni mehovi, ki med drugim pomagajo, da se avtomobil v programu Sport+ spusti za dodatnih 15 milimetrov bliže k tlom. K bolj udobni in hkrati bolj športni vožnji bo sicer veliko pripomogel sistem za zaznavanje vozne podlage pred vozilom, ki bo vozilo oziroma vzmetenje 'pripravil' na morebitne grbine in zavoje.
Sprememb, ki bi jih zaznalo oko, je po pričakovanjih malo in zajemajo le nov sprednji podaljšek odbijača z aktivnimi režami za zajem zraka ter krilce na pokrovu prtljažnika. Oba dodatka pa naj bi vendarle pripomogla k še boljši aerodinamiki in stabilnosti vozila pri velikih hitrostih. Notranjost? Odeta v tako imenovano lavalina usnje z modrimi ali zelenimi šivi, odvisno od barve avtomobila. A pri Alpini dodajajo, da so predelave po naročilu še vedno mogoče, ustregli bodo marsikateri želji.
Nova generacija modela B7 bo kupcem na voljo predvidoma nekje v sredini avgusta, že marca pa bodo v Nemčiji začeli sprejemati naročila in plačila. Cena? V Nemčiji bo zanj treba odšteti vsaj 154.800 evrov. Je pa v ta znesek že vštet tamkajšnji 19-odstotni davek na dodano vrednost. Pri nas bodo tako morebitni bodoči lastniki primorani doplačati še kak evro več.