Paket opreme L&K (Laurin & Klement) ne prinaša le usnja in masažnih sedežev, temveč tudi izboljšane zmogljivosti.
Vaclav Laurin in Vaclav Klement sta bila ustanovitelja znamke Škoda, ravno zato je najprestižnejši paket opreme poimenovan po njima. Rezerviran je praviloma za večje Škodine modele, tako da je bilo zgolj vprašanje časa, kdaj bo pot našel tudi v Enyaqa. Zdaj ga je edini električni avto znamke tudi dobil, a so morda še bolj kot oprema pomembne tehnične izboljšave.
A začnimo pri najbolj očitnem. Notranjost prinaša dve različici: L&K Shell in L&K Black. Prva temelji na svetlejšem druga na črnem usnju, ki se v obeh primerih razteza preko sedežev vse do armaturne plošče. Sedeži so torej usnjeni, z ogrevalno in prezračevalno funkcijo ter masažo. Ogrevan volanski obroč je prepoznaven predvsem po logotipu L&K ter temno kromiranih okrasnih elementih.
Tudi zunanjost je bila deležna obdelave L&K. Za ta paket opreme rezervirana platišča prihajajo v dimenzijah 20 in 21 palcev, avto pa je na voljo z dodatki v platinium sivi barvi in značilnimi logotipi na bokih. Paket L&K prihaja v obeh karoserijskih različicah, tako klasični kot kupejevski.
Zdaj pa tehnične spremembe. In teh je precej več, kot bi si mislili na prvi pogled. Škoda Enyaq L&K je na voljo v dveh različicah, 85 in 85x. Črka X nam pove, da je avto gnan na vsa štiri kolesa. V obeh primerih Enyaq zmore 210 kW moči (286 KM), optimizacija pogonskega sistema pa je poskrbela, da dvokolesno gnana različica do 100 km/h potrebuje kar dve sekundi manj od predposodobitvene izvedenke.
Tudi domet je zdaj nekoliko daljši, saj naj bi po WLTP ciklu znašal 570 kilometrov. Štirikolesno gnana različica ima dometa za 20 kilometrov manj, do 100 km/h pa je hitrejša za desetinko. Optimizirali so tudi upravljanje baterije, ki se lahko po novem od 10 % do 80 % napolni v manj kot pol ure. Z modelnim letom 2024 vsi Enyaqi dobivajo še predgretje baterije, ki se lahko samodejno vklopi pred načrtovanim polnjenjem (če se npr. avto, glede na navigacijo, približuje polnilnici), lahko pa ga vklopi tudi voznik sam.
Močno posodobljena je bila tudi programska oprema ME4.0, katere podoba sedaj sovpada z novo grafično identiteto znamke. Uporabniški vmesnik je osvežen in ergonomsko prilagojen, tako da so določene stvari na zaslonu sedaj umeščene bolj dostopno in uporabniku prijazno. Nova grafična podoba je vplivala tudi na zaslon pred voznikom in celo na "head-up" zaslon.
S prihodom Enyaqa L&K se bo Škoda znebila tudi oznake iV na vseh električnih modelih.
Preberite še: Škoda že pošteno »muči« oba prihajajoča novinca (VIDEO)
Je Škoda Enyaq dejansko najboljši, električni, družinski avtomobil? Preverite v testu:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj