Najtežje pričkovani ameriški terenec ni razočaral (svetovna premiera)

Še naprej ostaja pravi ameriški terenec, ki pa bo hkrati še nekoliko bolj uporaben.

Najtežje pričkovani ameriški terenec ni razočaral (svetovna premiera) (foto: Ford) Ford
14. 7. 2020

V ameriški avtomobilski zgodovini se je tekom minulega stoletja izoblikovalo kar nekaj legend. Nekatere izmed njih vztrajajo v proizvodnji tudi že več kot pol stoletja, spet druge se v vmesnem času zamrle in se poslovile iz prodajnih salonov. A vozniki nanje niso pozabili, pač pa še vedno upajo, da se jih bodo proizvajalci usmilili. Med njimi je tudi kleni ameriški terenec, Ford Bronco. Ford je njegov prihod napovedal že pred leti, sedaj pa so ga tudi uradno že predstavili.

In kot je razvidno iz prvih fotografij pri tem niso izbirali nikakršnih kompromisov, hkrati pa so, tako kot v primeru Mustanga igrali na karto retro videza. Nova generacija se namreč nezamenljivo naslanja na videz prve iz leta 1965, na kar v največji meri kažejo okrogli (LED) žarometi in pa napis Bronco na maski motornega pokrova.

A če je bil Bronco prve generacije v serijski podobi še nekoliko zadržan, je Bronco šeste generacije že v serijski podobi videti, kot bi zapeljal iz delavnice za predelave, za kar so pri Fordu poskrbeli z namestitvijo širokih terenskih pnevmatik, plastičnih podaljškov blatnikov, po zgledu izvirnika pa so mu namestili tudi povsem odstranljivo streho ter vrata. Za zaščito potnikov bo tako skrbel zajeten varnostni lok – tudi pri petvratni različici, ki je doslej v ponudbi še ni bilo.

Da gre za pravega terenca, ki bo opremljen z elektronskim ali pa (opcijsko) elektromehanskim nadzorom štirikolesnega pogona, kažejo številke, vezane na njegove terenske sposobnosti. Njegova oddaljenost od tal bo namreč znašala le malenkost manj kot 30 centimetrov, zaradi česar bo njegov izstopni kot na terenu (tudi po zaslugi kratkih previsov preko koles) znašal 37,2 stopinji. Hkrati bo lahko brodil po rekah ali jezerih vse dokler njihova globina ne bo presegla 85 centimetrov.

Manjše razočaranje bi med kupci lahko prinesla le motorna ponudba, saj navkljub temu, da gre za ameriški avtomobil, pod motornim pokrovom ne bo moč izbrati osemvaljnika Namesto tega bodo lahko kupci izbirali med 2,3-štirivaljnikom in pa 2,7-litrskim šestvaljnikom družine Ecoboost. Pri obeh bodo nato lahko izbirali še med sedemstopenjskim ročnim ter desetstopenjskim samodejnim menjalnikom.

V dodatni ponudbi bo skupno kar 200 dodatkov od dodatnih posod za gorivo do aluminijastih zaščit podvozja...

Da bo mera popolna pa so se pri Fordu odločili, da bodo Bronca, tako kot v vseh prejšnjih generacijah tudi v novi izdaji proizvajali v tovarni v Michiganu. Točen datum začetka proizvodnje sicer še ni znan, so pa zato v podjetju že začeli sprejemati prva naročila. Za rezervacijo bo tako potrebno odšteti 100 dolarjev, cenik pa se bo začel pri 29.995 dolarjih oziroma 26.470 evrih, preračunano v evropsko valuto.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri