Največji Ferrari je dobil najbolj zmogljivo evolucijsko izpeljanko

Neimenovana posebna izdaja modela 812 Superfast bo prinesla najmočnejši 12-valjnik doslej.

Največji Ferrari je dobil najbolj zmogljivo evolucijsko izpeljanko (foto: Ferrari) Ferrari
21. 4. 2021

Ferrarijev veliki potovalnik, 812 Superfast ne velja več za ravno najmlajši avtomobil v ponudbi italijanske znamke. Prav v teh dneh namreč praznuje svoj četrti rojstni dan, pri Ferrariju pa počasi že pripravljajo njegovega naslednika. Vendar pa to ne pomeni, da se je razvoj aktualnega modela, ki je, mimogrede, edini avtomobil znamke iz Modene, opremljen z atmosferskim bencinskim 12-valjnikom, zaključil. Ravno nasprotno, na poti je njegova najbolj zmogljiva izpeljanka.

Pri Ferrariju mu pravzaprav sploh še niso nadeli pravega imena, to bo namreč razkrito šele v začetku meseca maja, ko je napovedana svetovna predstavitev. So pa zato že razkrili njegovo zunanjost ter  ključne tehnične podatke. In obe področji sta vsekakor vredni omembe. Že na prvi pogled je namreč jasno, da bo novinec prinesel še precej več zmogljivosti kot 'izvirnik'. Nenazadnje gre, kot poudarjajo pri Ferrariju, za njihov najmočnejši avtomobil z atmosferskim motorjem.

6,5-litrski 12-valjnik je namreč že doslej ponujal okroglih 800 'konjev' moči, ta številka pa je sedaj narasla še za dodatnih 30 'konjev'. Moč motorja je tako narasla na 830 'konjev' oziroma 610 'konjev', za to pa je zaslužna tudi višje postavljena meja blokade motornih vrtljajev. Motor se bo namreč lahko zavrtel vse do 9.500 vrtljajev v minuti – hitreje kot pri kateremkoli drugem Ferrariju. To so inženirji lahko dosegli z novimi odmičnimi gredmi in ventili, izpušnim sistemom ter nekaterimi drugimi spremembami.

Z vidika tehničnih novosti pa posodobljen pogonski sklop še zdaleč ni edina novost. Meč se bo namreč prenašala na vsa štiri kolesa, ki bodo po vrhu vsega omogočala tudi štirikolesno krmiljenje. Po besedah inženirjev naj bi ta rešitev omogočala še večjo vodljivost avtomobila, dodatno pa bo k temu pripomogla še nekoliko nižja masa vozila, saj bo iz ogljikovih vlaken izdelanih še več komponent kot doslej.

Očitno so torej v Modeni pripravili nov inženirski presežek, ki pa ne bo skrit pod običajno karoserijo. Tudi ta je bila namreč deležna precejšnjih sprememb, med najbolj očitnimi pa so nov pokrov motorja s krilcem iz ogljikovih vlaken, ki poteka po sredini ter pokrov zadnjega stekla iz ogljikovih vlaken z režami za zajem zraka, ki bodo služile za ustvarjanje dodatnega potiska k tlom. Po zaslugi omenjenih dodatkov naj bi avtomobil tudi na pogled deloval nekoliko manjši, hkrati pa bolj dinamično.

Čeprav so pri Ferrariju razkrili kar nekaj podatkov o novincu, pa so vseeno še kar nekaj podatkov in zanimivosti prihranili za dan premiere. Med njimi je (poleg imena) tudi cena vozila in pa količina primerkov v seriji, ki jih nameravajo izdelati. Teh pa zagotovo ne bo prav veliko.