Napoved: Bo s prenovo končno postal številka ena?

8. 11. 2021 | Jure Šujica
Deli

S katerimi novostmi bo privabljal nove kupce bo postalo jasno 30. novembra.

Škoda je svojo ponudbo športnih terencev od začetka do danes razvijala v vrstnem redu od največjega do najmanjšega. Najprej je na trg zapeljal Kodiaq, nato mu je sledil Karoq, kot zadnji pa je evropsko floto okrepil še Kamiq. In po nekaj letih na trgu se je izkazalo, da se je kupcem najbolj približal Karoq. Slednji je postal ne le najbolje prodajan križanec znamke, pač pa tudi drugi najbolje prodajani avtomobil Škode na sploh.

V štirih letih od predstavitve je namreč prepričal preko pol milijona kupcev, poleg tega pa je v drugi polovici lanskega in prvi polovici letošnjega leta po prodaji prehitel tudi sestro iz segmenta C, Octavio, ki je veljala za Škodinega paradnega konja.

Preberite še: Premiera: Škodina uspešnica prejšnega desetletja v prenovljeni podobi še bolj privlačna

Po tem, ko je Škoda pred približno pol leta (ob koncu aprila) predstavila prenovljenega Karoqa je zato sedaj napočil čas še za posodobitev Kamiqa. Kako bo videti po posodobitvi sicer še ni znano, saj pri Škodi zaenkrat še skrivajo posodobljeno podobo, tako pa naj bi ostalo še dobra dva tedna. Tedaj, 30. novembra bo namreč sledila mednarodna predstavitev, znane pa so že prve podrobnosti o prenovljeni izvedbi.

Brez športne-pa tudi elektrificirane-izvedbe?

Glede na uradne informacije češke znamke v ponudbi ostaja štirikolesni pogon, saj pri Škodi še naprej želijo nagovarjati tudi kupce, ki avtomobil sem ter tja zapeljejo na brezpotja. Videz vozila pa bo na drugi strani le malo spremenjen in še to na sprednjem delu ter zadnjem delu. Spremembe naj bi bile tako bolj tehnološke, pri čemer se govori, da naj bi prejela tudi LED matrične žaromete. Bolj ali manj bo z vidika oblikovanja ostala enaka tudi notranjost.

Medtem ko Škoda počasi, a zanesljivo v svoje nove modele uvaja elektrificirane pogonske sklope, pa bo moral (posodobljeni) Kodiaq na svojega očitno vseeno še nekoliko počakati. Priključni hibridi naj bi po besedah generalnega direktorja znamke, Thomasa Schäferja zaenkrat ostali rezervirani za Superba in Octavio. Prav tako ne bo na voljo izvedbe RS, kakršno sicer poznamo pri Kodiaqu.

Preberite še: Kratki test: Škoda Karoq 2. TDI Sportline (2019)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja