Novinec bo predstavljen čez mesec dni in je že zajet v Hondini strategiji na področju uvajanja novih pogonskih sklopov.
Honda HR-V je bil vselej eden izmed posebnežev japonske znamke – pa čeprav sta v več kot 20 letih na cesto doslej zapeljali le dve generaciji tega križanca. Še posebej prva je v času, ko so bili terenski avtomobili bolj kot ne domena ljudi, ki so jih uporabljali ob delu v prostem času, mestnih terencev in SUV-ov pa praktično še ni bilo, pozornost vzbujala s svojim nenavadnim videzom, katerega so zaznamovale izključno ravne linije. Druga je nato desetletje kasneje pomenila vstop Honde v razred kompaktnih terencev, sedaj pa prihaja tretja, ki bo prav tako prinesla pomemben mejnik.
Če je druga generacija modela HR-V, ki je na ceste zapeljala leta 2013 (v Evropi leta 2015) kupcem prvič prinesla možnost hibridnega pogonskega sklopa v kombinaciji z 1,5-litrskim bencinskim motorjem, pa bo prihodnja generacija kupejevsko oblikovanega križanca s tovrstno rešitvijo opremljena že serijsko. Hkrati bo, kot obljubljajo pri Hondi, že do leta 2022 na voljo tudi v povsem električni izvedbi, pri čemer bo slednja poimenovana HR-V e. Pogonski sklopi bodo sicer enaki kot pri modelu Jazz, ki ga predstavljamo v aktualni številki revije Avto magazin.
Preostale podrobnosti o novem avtomobilu medtem ostajajo skrivnost, saj bo javna predstavitev potekala čez natanko mesec dni in sicer 18. februarja. Je pa ob tem že sedaj jasno, da pri Hondi vsaj kar se oblikovne zasnove tiče niso naredili takšnega oblikovnega preskoka, kot med prvo in drugo generacijo (ki ju sicer ločuje več kot desetletje). Novinka bo tako, sodeč po prvih fotografijah tudi v drugi generaciji prinesla kupejevski zadek s celo še nekoliko bolj položim zadnjim steklom.
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"