Pri Škodi obljubljajo velik prirastek dolžinskih centimetrov in litrov v prtljažniku.
Škoda je zadnje čase ena izmed bolj uspešnih znamk znotraj koncerna Volkswagen, za kar nedvomno skrbi tudi nova Octavia. Ta namreč že vse od prihoda na trg pobira različne nagrade, med drugim je osvojila tudi naziv Slovenski avto leta. A pri Škodi očitno ne spijo na lovorikah. Ravno nasprotno, na njen debi namreč pripravljajo že četrto generacijo njihovega drugega najmanjšega modela v paleti, Škodo Fabio.
Fabia, ki je bila ob Citigoju prvi avtomobil v modelni paleti, pri kateri so vodilni možje pri Škodi ukinili ponudbo dizelskih motorjev, bo (po pričakovanjih) enake pogonske sklope kot do sedaj zadržala tudi v prihodnje. Iz Češke namreč prihajajo informacije, da bo opremljena z najsodobnejšimi bencinskimi motorji družine EVO, zaenkrat pa uradno še ni znano, ali bo na voljo tudi z možnostjo izbire hjibridnega ali nemara celo električnega pogonskega sklopa, znano je le to, da bo na voljo s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Največja novost nove Fabie pa bo njena velikost. Avtomobil namreč ne bo le nekoliko bolj dinamično oblikovan (kar je mogoče sklepati po silhueti, ki so jo pri Škodi razkrili danes), pač pa bo tudi precej večji. Zasnovana bo sicer na platformi MQB-A0 in medtem ko podatki o njeni dolžini ter širini ostajajo tajni, pa so se pri Škodi odločili razkriti podatek o prostornini prtljažnika. Ta bo namreč ponujal kar 50 litrov prostora več kot v aktualni generaciji, skupen volumen pa bo tako znašal zavidljivih 380 litrov, kar je precej več od konkurence in le liter manj, kot pri aktualnem Volkswagen Golfu.