Novinka prinaša povsem nov videz v primerjavi s predhodnico, na nove kupce pa bo ciljala tudi s širšo paleto pogonskih opcij.
Pri Oplu so pred časom napovedali novo oblikovalsko usmeritev, katere ključni del je bil sprednji del, maska motorja, poimenovana Vizor, nato pa jo nekoliko kasneje tudi realizirali, najprej v modelu Mokka, nato pa v unikatni predelavi legendarne Mante, ki je v izvirni podobi služila kot navdih za nov videz. A tu se oblikovalci iz Russelsheima še nikakor niso ustavili. Naslednji model s strelo v logotipu, ki bo zapeljal na ceste bo namreč Opel Astra, za katero pa že sedaj, pred njegovo predstavitvijo lahko trdimo, da prinaša že poznan videz.
Nov sprednji del pa pomeni, da je prihajajoča Astra pretrgala veliko vezi s predhodnico in da na trg prihaja povsem nov avtomobil, na kar opozarja tudi generalni direktor Michael Lohscheller. Ob tem dodaja, da z novo generacijo ciljajo na nove kupce. Nenazadnje gre tudi za prvo Opel Astro z električnim pogonom in pa prvo po tem, ko je nemško znamko prevzel francoski koncern PSA, zaradi česar je pričakovati, da bo pogonska tehnika prevzeta iz njihovih modelov, natančneje iz Peugeota 308.
Nova Astra je tako skoraj zagotovo izdelana na platformi EMP2, pod motornim pokrovom pa je pričakovati različne pogonske sklope od bencinskih in dizelskih (308 ponuja po enega v vsaki 'kategoriji), pa tudi hibridne opcije in izključno električno izvedbo, ki jo gre pričakovati po letu 2023, ko prihaja tudi 308-e. Prihod električne Astre so sicer pri Oplu že potrdili.
Sports Tourer ali kombilimuzina
Prihajajoča Opel Astra bo tako povsem nov avtomobil, kar bo nakazovala tudi s sodobno notranjostjo, ki bo lahko povsem digitalizirana. Armaturna plošča bo namreč (lahko) sestavljena iz dveh enako velikih zaslonov, enim namenjenim infozabavnemu sistemu in pa drugi, ki bo služil potrebam instrumentne plošče. Bližnjična stikala kljub vsemu ostajajo prisotna, a so zmanjšana kolikor je to le mogoče.
Kdaj bo nova Opel Astra razkrita v celoti sicer še ni znano, nam je pa zato slovenski zastopnik znamke zatrdil, da bodo v Russelsheimu s proizvodnjo pričeli še v tem letu, slovenski kupci pa se bodo s prvimi vozili – v karavanski ali petvratni izvedbi – zapeljali v začetku prihodnjega leta.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del