Novo v Sloveniji: Napovedovali so dizelskega, prišel je priključno hibridni

Pri Mitsubishiju so si premislili glede umika z evropskih trgov, zato tudi na slovenske ceste prihaja prenovljeni Eclipse Cross.

Novo v Sloveniji: Napovedovali so dizelskega, prišel je priključno hibridni (foto: Matjaž Gregorič) Matjaž Gregorič
13. 1. 2022

Za začetek vrnitve odpisanih torej pri Mitsubishiju pošiljajo v tekmo kupejevsko ukrojenega športnega terenca, ki ga niso poslali samo na lepotno operacijo, ampak so ga tudi krepko raztegnili. Dolžinski prirastek je namreč kar 14 centimetrov in z njim se je skupna dolžina povečala na 4,55 metra.

Eclipse Cross je poleg tega dobil še samozavestnejši sprednji del z žarometi, ki svetijo s svetilnimi diodami, spremenjena prtljažna vrata, kjer ni več dvodelnega stekla in še nekaj drugih malenkosti. Večja dolžina seveda pomeni več prostora za potnike in izdatnejši prtljažnik, ki sprejme od 359 litrov pri osnovi sedeži postavitvi do 1108 litrov z zloženimi zadnjimi sedeži.

Vozniku je namenjena oblikovno osvežena in delno digitalizirana instrumentna plošča z velikim in dobro preglednim komunikacijskim zaslonom na sredini. Pravo bistvo Mitsubishijevega vetra sprememb pa je nov pogonski sklop. Po tem, ko so ob predstavitvi prvotnega modela poleg bencinskega motorja napovedovali tudi dizelskega, je zdaj v primerno času in preusmerjanju k elektriki, prenovljeni kupejevski športni terenec na voljo s priključno hibridno tehnologijo.

Preberite še: Prihodnost Mitsubishija v Sloveniji?

Tako kot pri Outlanderju, pogonski sklop sestavljajo 2,4-litrski bencinski štirivaljnik z 72 kilovati (98 KM), ki se mu v pogonskem orkestru pridružujeta še električna motorja s 60 kilovati na sprednji osi in s 70 kilovati na zadnji osi; slednji po potrebi poskrbi, da so gnana vsa štiri kolesa. Skupna nazivna moč je 165 kilovatov (220 KM), za oskrbo z elektriko pa skrbi baterija s 13,8 kilovatnimi urami.

Če je polna Eclipse Cross brez sodelovanja bencinskega motorja prevozi do 61 kilometrov, polnjenje pa glede na zmogljivost polnilnega mesta traja od slabe pol ure do štirih ur.

Voznikovi izbiri je prepuščeno et voznih režimov, ki jih uporablja glede na vozno dinamiko in potrebe po hitrem doseganju cilja ali vzdrževanju napolnjenosti oziroma želji po polnjenju baterije med vožnjo. Seveda je Eclipse Cross lahko opremljen z vso asistenčno elektroniko, ki jo ta hip premorejo pri Mitsubishiju. Slovenske cene prenovljenega športnega terenca se začnejo pri 33.900 in se dvignejo do 40.190 evrov.