S prepovedano programsko opremo naj bi bilo opremljenih okoli 60 tisoč vozil.
Medtem ko se afera Dieselgate za nekatere nemške avtomobilske proizvajalce počasi umirja predvsem pri Volkswagnu, ki je s tožilstvom v Münchnu že dosegel poravnavo, pa se za nekatere težave šele začenjajo. Kot kaže, je namreč pri testiranjih in merjenju škodljivih izpustov oblasti zavajal še zadnji veliki nemški avtomobilski proizvajalec, za katerega se je zdelo, da je v tej zadevi nedolžen, Opel.
Po poročanjih tiskovne agencije Reuters in nemškega časnika Bild Am Sonntag naj bi namreč nemški zvezni urad za motorna vozila KBA že pripravljal zaslišanja v omenjenem avtomobilskem podjetju, povezana pa naj bi bila s tehnologijo, uporabljeno pri meritvah izpušnih plinov pri treh modelih avtomobilov. Navedbe o sprožitvi preiskave je medtem potrdilo tudi nemško ministrstvo za transport.
Odziv podjetja mlačen
Po navedbah tiskovne agencije naj bi bili trije tipi vozil znamke Opel, Cascada, Insignia in Zafira, opremljeni s sistemom, ki med vožnjo izklaplja sistem za čiščenje škodljivih izpustov, ki tako neovirano pridejo v ozračje, avtomobili pa posledično ne izpolnjujejo zahtevanih okoljevarstvenih standardov. S tovrstnim sistemom naj bi bilo opremljenih okoli 60 tisoč vozil po vsem svetu, od tega 10 tisoč zgolj v Nemčiji, vsa vozila pa naj bi sicer ustrezala standardom Euro 6.
Na pisanje nemškega časnika se je medtem odzval tiskovni predstavnik Opla, ki je v izjavi za javnost napisal, da »je znamka že leta 2015 prepoznala področja, kjer so mogoče izboljšave, in začela razvoj tehnološke iniciative, ki bi povečala transparentnost, kredibilnost in učinkovitost, vse to za dobrobit kupcev«.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj