Ne Demon; to je najmočnejši tovarniški Dodge Challanger

24. 12. 2021 | Jure Šujica
Deli

Tovarniške visokozmogljive komponente postajajo pomemben del Dodgeove dodatne ponudbe.

Ameriški Dodge velja za enega zadnjih pravih proizvajalcev klasičnih ameriških športnih avtomobilov, tako imenovanih 'Muscle car-jev'. Pri tem se vodstvo podjetja zaveda, da so dnevi velikim osemvaljnim motorjem šteti, a dokler bo to le mogoče, jih bodo vgrajevali v svoje modele. In ne le to, skrbeli bodo tudi za to, da bodo vse bolj zmogljivi ter se tako poslovili na vrhuncu svoje moči.

Preberite še: Novi Dodge Challenger obseden z Demonom

Pred leti so tako precej prahu dvignili s predstavitvijo Challenger Demona, skrajne različice uveljavljenega športnika, ki je po zaslugi 6,2-litrskega osemvaljnika, podprtega s kompresorjem proizvedel kar 840 'konjev' ali 618 kilovatov moči do 100 kilometrov na uro pospešil v vsega 2,3 sekundah. In to v slogu! Postal je namreč prvi serijski avtomobil, s katerim je bilo mogoče ob pospeševanju sprednji kolesni par odlepiti od tal.

A Pri Dodgeu niso počivali. Nedavno so namreč predstavili novo serijo izpeljanke Redeye s pomenljivim imenom Jailbreaker, ki poskrbi še za nekoliko bolj zloveščo podobo športnika. Red Eye je sicer nekoliko šibkejši brat Demona, vendar pa sedaj po zaslugi Dodgeove storitve Direct Connection mogoče Red Eye-a 'nekoliko' okrepiti.

Dodatnih 45 'konjev'

Nabor tovarniških predelav tako zajema nove visokopretočne zbiralnike za vstop zraka v motor in druge manjše predelave, pa tudi nove valje, glave motorja, diferencial in možnost sprememb motorne elektronike. V najmočnejši izvedbi in z vsemi vključenimi dodatki tako motorna moč poskoči na 885 'konjev' oziroma natanko 650 kilovatov, pri čemer pa je avtomobil še vedno 'opremljen' s tovarniško dvoletno garancijo brez omejitve kilometrov.

A ponudba tovrstnih delov za predelave bo v prihodnjih letih le še rasla. Tim Kuniskis, generalni direktor znamke Dodge je tako zatrdil, da bo center Direct Connection performance parts v prvem četrtletju prihodnjega leta ponujal preko 200 različnih artiklov za predelave vozil, številka pa bo nato v prihodnje le še rasla.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja