Ne le eden, iz ponudbe se poslavljata kar dva velikoserijska Audija

14. 2. 2022 | Jure Šujica
Deli

Če je odhod prvega presenečenje, bi to za drugega lahko le s težavo trdili.

Minulo poletje so pri nemški znamki Audi napovedali, da bodo nekoliko okrnili svojo modelno paleto. Po koncu proizvodnje druge generacije se bo namreč poslovil njihov najmanjši model, mestni malček, ki sliši na ime A1. Kot je tedaj razkril generalni direktor znamke Markuss Duesmann , je odločitvi botrovalo dejstvo, da se za vozila iz omenjenega segmenta odloča vse manj ljudi, hkrati pa gre za model, ki v zrak spušča preveliko količino škodljivih izpustov.

Preberite še: Emisije 'kosijo' tudi med malčki, poslavlja se drugi najbolje prodajani v Evropi!

To pa je tudi eden izmed razlogov (oba avtomobila uporabljata podobne pogonske sklope), zakaj se iz ponudbe poslavlja še en model, za katerega bi pričakovali, da bo veljal za uspešnico. A njegova prodaja iz leta v leto upada (80.000 prodanih primerkov je presegel zgolj leta 2017; predstavljen je bil leto pred tem). Vseeno pa je poglavitni razlog za ukinitev Q2 nova usmeritev znamke.

Večja številka, večji profit

Pri Audiju se namreč želijo znova nekoliko bolj posvetiti proizvodnji večjih in dražjih avtomobilov, s čimer si bodo na eni strani okrepili status proizvajalca prestižnih vozil, hkrati pa naj bi na ta način povečali količino dobička za vsak prodan avtomobil. Profit je namreč pri omenjenih vozil, še posebej tistih z večjo količino dodatne opreme precej večji, kar je v času velikih vlaganj v elektrifikacijo pomemben podatek za vsako znamko.

Kot je Duesmann dejal za nemški časnik Handelsblatt, bo znamka poenotila ponudbo na dnu modelne palete, ki se bo tako začela šele v segmentu C z modeloma A3 in Q3, precej bolj raznolika pa bo v višjih segmentih. Govori se tako celo o predstavitvi novega križanca z oznako Q9, ki bi konkuriral Mercedes-Benzu GLS in BMW-ju X7, vendar pa zaenkrat o tem modelu še ni uradnih informacij.