Ne Nivus; takšno bo ime prvega brazilskega Volkswagna v Evropi

30. 3. 2021 | Jure Šujica
Deli

Križanec bo na trg zapeljal nekoliko prej kot je bilo sprva predvideno, hkrati pa bo deležen tudi nekaterih izboljšav

Večino avtomobilov znamke Volkswagen, ki jih videvamo na naših cestah je nemško avtomobilsko podjetje razvilo na domačih tleh (ali pa vsaj v Evropi), kar pa ne pomeni, da tu nastanejo vsi avtomobili, ki jih znamka razvije. Volkswagen namreč v različnih delih sveta razvija avtomobile za tamkajšnje trge, pri čemer pa se sem ter tja zgodi, da kakšen 'pobegne' tudi na druge trge. In to se je – oziroma se bo – zgodilo tudi s križancem po imenu Nivus.

Omenjeni križanec je luč sveta uzrl maja lansko leto, velja pa za prvi Volkswagnov avtomobil, v celoti razvit v Braziliji. Za osnovo so tedaj uporabili platformo MQB A0 (kakršno uporabljajo Polo, T-Cross, Polo, Seat Arona in drugi), gre pa za avtomobil, ki v dolžino namreč meri 4.266, v širino 1.757, v višino pa 1.493 milimetre. Ob tem bo ponujal še 415 litrov prtljažnega prostora, kar je povsem dovolj za vsaj drugi avtomobil oziroma celo potrebe mlajše tričlanske družine. Ob tem je bilo že tedaj jasno, da bo Volkswagen sčasoma avtomobil ponudil tudi evropskim kupcem.

Na pomoč tudi Škoda

In to se bo očitno kmalu tudi zgodilo, le da bo na evropskih tleh nastopal pod drugačnim imenom. V skladu z evropsko tradicijo (ki veleva, da se imena Volkswagnovih evropskih križancev začenjajo s črko T) bo novinec tu namreč poznan pod imenom Taigo. Hkrati bo najverjetneje tudi nekoliko bolj tehnično izpopolnjen, kar nenazadnje zahtevajo tudi strogi evropski varnostni standardi. Tako bo recimo serijsko opremljen z LED žarometi in digitalno instrumentno ploščo, pod pokrovom pa bodo brneli izključno bencinski motorji.

Z njegovim prihodom pa bodo pri Volkswagnu kot kaže nekoliko pohiteli. Če so pri predstavitvi Nivusa obljubili, da bo kupejevsko oblikovan novinec (kupejevsko in nekoliko prilagojen zadek je prispevala Škoda Rapid) na voljo v roku dveh let, pa bo Taigo po zadnjih (uradnih) informacijah na voljo že ob koncu letošnjega leta. Za njegovo proizvodnjo bo sicer skrbela tovarna v španski Pamploni, kjer sicer že izdelujejo Taigova brata, modela T-Cross in Polo.

Preberi še:

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol